معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین؛

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قصرشیرین گشایش یافت

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از امروز شنبه بیستم اسفندماه تا پایان سال جاری به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در محل بوستان شاهد شهرستان قصرشیرین گشاش یافت.
کد خبر: ۱۴۰۰۹۹۵

جام جم آنلاین؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین در حاشیه گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا افزود: در این نمایشگاه اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت و مرغ، میوه، شکر، ماکارونی و رب گوجه فرنگی و سایر اقلام مورد نیاز مردم با قیمت مصوب زیر قیمت بازار عرضه می شود.

«احمد خدرویسی» اظهار کرد: در اولین روز گشایش و آغاز به کار این نمایشگاه هفت تن برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی با قیمت مصوب توسط هفت عامل توزیع با همکاری فروشگاه های محلی و فروشگاه های زنجیره ای محسن توزیع می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: این نمایشگاه با همکاری جهاد کشاورزی و فرمانداری برپا شده است و به میزان تقاضا و نیاز مردم اقلام اساسی توسط این نمایشگاه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی یادآور شد: تدابیر لازم برای جذب اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم این شهرستان در ماه مبارک رمضان انجام شده و اقلامی همچون گوشت قرمز و مرغ منجمد برای توزیع با قمیت مصوب در اختیار فروشگاه های عامل قرار گرفته است.

معاون فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: گشت های مشترک بازرسی ویژه طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان نیز با دقت و به صورت روزانه بر فعالیت واحدهای صنفی و فروشگاه های سطح شهر نظارت می کنند.

خدرویسی ادامه داد: در برخورد با واحدهای صنفی متخلف هیچ گونه اغماض و چشم پوشی لحاظ نمی شود از این رو مردم می توانند واحدهای متخلف را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کنند تا پیگیری های لازم برای اثبات تخلف از سو ی بازرسان طرح صورت گیرد.

وی در پایان خواستار همکاری بیشتر مردم برای ارسال گزارش تخلف واحدهای صنفی برای برخورد قاطع با اخلال گران بازار و تخلفات احتمالی سودجویان شد و افزود: در برخورد با اخلال کنندگان اقتصادی و برهم زنندگان بازار هیچ اغماضی نخواهد شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها