رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

آماده‌باش ۴۵۰ نیروی اورژانس کرمانشاه در شب “چهارشنبه‌سوری”

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، عملکرد شهرداری در حوزه عمرانی و ترافیک را قابل تقدیر دانست.
کد خبر: ۱۴۰۰۸۴۹

جام جم آنلاین؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از شهردار کرمانشاه اظهار داشت: همکاری شهرداری در نصب دوربین های پلاک خوان و نظارتی باعث اعمال قانون ۴۵ هزار خودرو و به تبع کاهش تخلفات شده است.

وی افزود: ۶۷۱ هزار خودرو با پلاک بومی در استان کرمانشاه وجود دارد که بیش از ۶۵ درصد آن مربوط به شهر کرمانشاه است، بافت فرسوده و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی، حوزه ترافیک و حمل و نقل را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: اما شهردار محترم کرمانشاه با درک این موضوع نسبت به خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون اقدام کرده است که تزریق آن به ناوگان حمل و نقل بخصوص در نقاط حاشیه ای منجر به کاهش ترافیک می شود.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه سرعت بخشی شهرداری به پروژه قطارشهری و تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه منجر به کاهش ترافیک و قابل تقدیر است تصریح کرد: پروژه فیبرنوری که ازسوی شهرداری درحال اجراست ما را به شهر هوشمند و استفاده بیشتر از سیستم های نظارتی نزدیک تر کرده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از مناطق هشت گانه بخصوص منطقه یک گفت: ترافیک در میدان شهدا، شهرک صدرا و پردیس، دولت آباد، کمربندی غربی و قره سو باعث شد که شهرداری کرمانشاه با اجرای چند پروژه مهم همچون احداث خیابان میناباد، بزرگراه شهید سرابیان، تعریض کمربندی غربی و پل قره سو، معبر جدید دولت آباد و بزودی معبر جدید بلوار خلیج فارس به شهرک صادقیه باعث کاهش چشم گیر ترافیک شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها