خطه سرسبز شمال کشور به واسطه هم‌جواری با رشته کوه‌های البرز و دریای خزر، از طبیعتی بی‌نظیر و آب و هوای مطبوع برخوردار است و همواره به‌عنوان اولین انتخاب گردشگران شناخته شده است. از این‌رو افراد تمایل دارند تا برای نزدیک شدن به دل طبیعت، چند روزی را در کلبه‌های چوبی این خطه سراسر زیبایی سپری کنند.
خطه سرسبز شمال کشور به واسطه هم‌جواری با رشته کوه‌های البرز و دریای خزر، از طبیعتی بی‌نظیر و آب و هوای مطبوع برخوردار است و همواره به‌عنوان اولین انتخاب گردشگران شناخته شده است. از این‌رو افراد تمایل دارند تا برای نزدیک شدن به دل طبیعت، چند روزی را در کلبه‌های چوبی این خطه سراسر زیبایی سپری کنند.
کد خبر: ۱۴۰۰۷۳۲

بنابراین ما در این‌جا به معرفی 8 کلبه چوبی جذاب در ایران می‌پردازیم تا بیشتر با این نوع اقامتگاه‌ها آشنا شوید و با اقامتی چند روزه در یکی از این 8 کلبه جذاب، سفر خود را ماندگارتر کنید.

کلبه چوبی دوبلکس آرامش، لاهیجان

کلبه چوبی دوبلکس آرامش، از جمله اقامتگاه‌های محبوبی است که در شهر لاهیجان و در منطقه‌ای امن و روستایی واقع شده است. جذابیت و راحتی این اقامتگاه به قدری زیاد است که فقط  با یک بار، زندگی در آن، از مشتریان پر و پا قرصش می‌شوید.

این کلبه خانه‌ای ویلایی و دوبلکس با زیربنایی 80 متری است و در میان باغی هزار متری قرار گرفته است. اقامتگاه آرامش 2خواب دارد و با 3 تخت آماده پذیرایی از شماست. از دیگر امکانات رفاهی آن هم می‌توان به مواردی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، پارکینگ اختصاصی روباز، حیاط اختصاصی، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم گرمایشی بخاری گازی، آلاچیق بزرگ و باربیکیو اشاره کرد.

کلبه چوبی تاینی کابین، لاهیجان

اگر می‌خواهید سفری رمانیک را با عشق زندگی‌تان تجربه کنید، پیشنهاد ما اقامت در کلبه چوبی تاینی کابین است. این کلبه چوبی آن هم در فضای جنگلی و امن پذیرای شماست. گردشگران می‌توانند در محوطه زیبای حیاط که با بامبو به صورت انبوه و جنگلی محصور شده است و باغ جنگلی زیبای آن وقت بگذرانند و لحظات خوشی را همراه با دوستان و خانواده خود سپری کنند.

کلبه چوبی تاینی کابین با 40 متر زیر بنا، 1 خواب دارد و از امکانات رفاهی آن می‌توان به داشتن سیستم سرمایشی پنکه، سیستم گرمایشی بخاری گازی، پارکینگ و تجهیزات آشپرخانه مخصوص پخت و پز اشاره کرد. اگر مهمان این کلبه شدید، توسط میزبان از شما در وعده شام، دو پرس غذای محلی گیلانی با برنج لاهیجان به صورت رایگان، پذیرایی می‌شود.

کلبه لوکس استخردار آبگرم سرو، شیرود

در شهر شیرود از توابع استان مازندران و در بخش مرکزی شهرستان تنکابن، کلبه‌ای چوبی و لوکس سرو با امکانات رفاهی متعدد قرار گرفته است. استخر آبگرم موجود در این اقامتگاه، آن را نسبت به دیگر کلبه‌های چوبی موجود در شمال کشور متمایز کرده است و مهمانان می‌توانند از آبتنی در هوای سرد، لذت ببرند. این کلبه تا شهر رامسر 8 کیلومتر فاصله دارد.

در واقع این کلبه چوبی دوبلکس در زمینی به مساحت 250 متر مربع ، با دو اتاق خواب و 100 متر زیربنا، آمادگی پذیرایی تا 6 مهمان را دارد و دیگر ویژگی‌های آن عبارتند از:

 دو عدد تخت خواب دو نفره، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، جکوزی، سیستم گرمایشی شوفاژ، تلویزیون، پارکینگ برای پارک دو خودرو و تجهیزات مناسب پخت و پز  

کلبه لوکس سوئیسی دل آرام، شیرود

در شهر شیرود و در 15 کیلومتری رامسر، کلبه‌ای چوبی وجود دارد که با طراحی سوئیسی و استخر آبگرمش می‌تواند لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد. این کلبه چوبی تا قلعه تاریخی مارکوه حدود 10 کیلومتر ، تا جنگل دالخانی و بلوار کازینو رامسر 15 کیلومتر تا تله کابین و شهربازی حدود 25 کیلومتر و تا ییلاق زیبا جواهرده نیز حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.

در این کلبه امکانات رفاهی متعددی نظیر 2 اتاق خواب، سیستم گرمایشی کف گرم، جکوزی، پارکینگ برای پارک 4 خودرو، سیستم صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و جکوزی وجود دارد.

کلبه جنگلی چوبی کلاسیک، رامسر

کلبه‌ چوبی و جنگلی کلاسیک از دیگر اقامتگاه‌های محبوب و جذابی است که در نزدیکی شهر رامسر قرار گرفته است. این ویلا رامسر در فضایی دنج و امن، هوایی مطبوع و در بین درختان همیشه سبز پرتغال قرار گرفته است. در نزدیکی این کلبه جنگلی هم آبشاری زیبا قرار گرفته و شما می‌توانید با 20 دقیقه پیاده‌‌روی از آن دیدن کنید. فاصله کلبه تا دریا 15 دقیقه و تا جنگل دالخانی 45 دقیقه است.

این کلبه جنگلی دوبلکس یک خوابه، با 80 متر زیر بنا از امکانات رفاهی متعددی نظیر سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم گرمایشی پکیج، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، پارکینگ روباز، وای‌فای و تجهیزات مناسب آشپزی برخوردار است.

کلبه چوبی آرش، شیرگاه

کلبه چوبی آرش، یکی از ویلاهای دوبلکس و پرطرفداری است که در حومه شیرگاه، از توابع سوادکوه استان مازندران واقع شده و محلی برای آرامش و تفریح شماست. این ویلا با زیر بنای 120 متر مربع، دارای 1 اتاق خواب بوده و می‌تواند پذیرای حداکثر 8 نفر مهمان باشد.

از امکانات رفاهی این کلبه چوبی می‌توان به مواردی نظیر یک تخت دو نفره، سیستم گرمایشی بخاری گازی، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، پارکینگ، تجهیزات مناسب پخت و پز اشاره کرد.

کلبه‌های چوبی ژاله، ماسال  

کلبه‌های چوبی‌ ژاله در ماسال در مجموعه‌ای 3000 متر مربع با 3 کلبه 20 متری و یک کلبه 70 متری در روستای وشمه سرا شهر ماسال واقع شده است. این کلبه‌های چوبی دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی است و می‌توان 8 تا 10 خودرو را در محوطه با دوربین مدار بسته پارک کرد.

دنج و آرام و امن بودن منطقه و طبیعت سر سبز اطراف کلبه‌ها از امتیازات این اقامتگاه است. از دیگر امتیازات این مجموعه ویلا ماسال باید گفت، از دسترسی آسانی به  سوپر مارکت، نانوایی و درمانگاه برخوردار است.

کلبه سورپرایز، کتالم

کلبه سورپرایز کتالم از توابع استان مازندران، در زمینی به مساحت 250 متر مربع با زیر بنای 100 متر مربع قرار گرفته است. این کلبه دوبلکس و دارای دو اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی است و حیاط کلبه هم برای پارک 2 خودرو مناسب است.

این ویلا با حداکثر ظرفیت 4 نفر دارای 2 تخت‌خواب دو نفره، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، جکوزی، سیستم گرمایشی از کف و تجهیزات مربوط به آشپزخانه است.

سخن آخر

سفر به شمال کشور و اقامت در یکی از این کلبه‌ها می‌تواند سفری رویایی و خاطره‌انگیز، برای شما به ارمغان ‌آورد. البته اگر قصد اقامت در هر یک از این کلبه‌های چوبی را دارید، حتما قبل از سفر، ویلای مورد نظرتان را به صورت آنلاین اجاره کرده و بدون هیچ‌گونه نگرانی حرکت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها