سرهنگ علی آقا کارخانه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان ساکن شهرک امام خمینی (ره) در خصوص اقدامات مجرمانه موتورسواران گوشی قاپ که باعث ناامنی این منطقه شده بودند، اقدامات ماموران انتظامی آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۷۱۶

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ امام خمینی (ره) تحقیق در خصوص پرونده مذکور را آغاز کرده و دریافتند که سارقان در قالب موتور سواران ۲ و ۳ نفره اقدام به سرقت می کرده و به سرعت نیز از محل متواری می شدند. سرهنگ کارخانه خاطرنشان کرد: ماموران با تحقیق از مالباختگان و بکارگیری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ۳ نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به ۳۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان عنوان کردند که با توجه به اعتیاد شدید به موادمخدر، اموال مسروقه را به مبلغ ناچیزی می فروختند تا هزیند مواد مصرفی خود را تامین کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در این خصوص یک نفر مالخر که اقدام به خرید لوازم سرقتی می کرد دستگیر و به خرید انواع لوازم سرقتی گوشی تلفن همراه اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل فعالیت مالخر، انواع لوازم سرقتی نیز کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها