فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در محله «موسی آباد» اسلامشهر شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۰۳۶۹

سرهنگ علی آقا کارخانه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در محله «موسی آباد» اسلامشهر و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، بلافاصله مأموران کلانتری 16 موسی آباد با حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که متهم با ایجاد شرارت در محل سکونت و تهدید خانواده خود و همسایگان، با سلاح سرد قدرت نمایی کرده است که در عملیات دستگیری به هشدار پلیس مبنی بر تسلیم شدن توجهی نکرده و قصد مقابله با ماموران انتظامی را داشت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در حالی که قصد حمله به ماموران انتظامی را داشت با به کارگیری قانون سلاح و شليک يک تير به سمت پا، دستگير و به کلانتري انتقال داده شد و با هماهنگی اورژانس، اوباش دستگیر شده تحت کنترل، جهت درمان به بيمارستانی در تهران منتقل شد.

کارخانه تاكيد كرد: پليس شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنيت عمومي و برهم زنندگان آسايش مردم برابر قانون برخورد قاطعانه مي كند و در اين خصوص به پشتوانه همكاري آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبي تاكنون انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها