یزد - مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد گفت : شهرستان ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و کشاورزی دراستان می باشد .
کد خبر: ۱۳۹۸۹۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمد حسن زارعیان با حضور در محل جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه و دیدار با مدیریت و مسئول تولیدات گیاهی این سازمان، به بررسی مشکلات کارگزاران در زمینه ثبت و صدور حواله الکترونیک، میزان سهمیه کارگزاران شهرستان و توزیع کودهای سبد کودی و تفاهم نامه ای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پرداخت.

وی افزود: طی جلسه با نماینده کارگزاران شهرستان ابرکوه مستقیما مشکلات این کارگزاران به خصوص در زمینه کارمزد مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات آن ها به همکاران مربوطه داده شد.

زارعیان تصریح کرد: طی این سفر یک روزه به شهرستان ابرکوه، از شرکت تولید کننده سولفات پتاسیم در این شهرستان بازدید بعمل آمد و شرکت تولیدی مذکور دارای قرارداد تولید سولفات پتاسیم پودری به میزان 2 هزار تن می باشد که ماهانه بازدید هایی از این شرکت به منظور تطابق تولیدات با استانداردهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، توسط این مدیریت انجام می گردد.

زارعیان با بیان این که شهرستان ابرکوه از شهرستان های پیشرو در زمینه تولید کود و کشاورزی می باشد گفت: به دنیال افزایش سهمیه شهرستان هستیم تا کشاورزان دغدغه تامین کود نداشته باشند و کارگزاران بتوانند پاسخگوی نیاز کشاورزان باشند.  

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها