یزد - مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از تولید سه نوع کود مهم و اساسی در بخش کشاورزی توسط سه تولید کننده در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۰۳۱۴

به گزارش جام جم آنلاین یزد، محمدحسن زارعیان با توجه به نیاز گسترده کشور و کشاورزان به کودهای پتاسه و فسفاته و کاهش نیاز به واردات این کودها، تولید کنندگانی در استان یزد اقدام به تولید کودهای سولفات پتاسیم پودری، سوپرفسفات تریپل و فسفاته 13 درصد نموده و طی قراردادی با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی محصولات خود را با بهترین کیفیت به دست کشاورزان عزیز در هر نقطه از کشور عزیزمان می رسانند.

وی افزود: کودهای مذکور طی قرارداد مشخصی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خریداری می شود و به صورت یارانه ای در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

این مسئول گفت: طی یکسال گذشته تاکنون مقدار1500 تن سولفات پتاسیم پودری، 20 هزارتن سوپرفسفات تریپل و 25 هزار تن فسفاته 13 درصد توسط شرکت های تولیدی در یزد تولید و در اختیار کشاورزان سراسر کشور قرار گرفته است.

زارعیان ابراز خرسندی کرد که با ابلاغ دستورالعمل کشت قراردادی گندم آبی و توزیع کودهای یارانه ای پتاسه و فسفاته به کشاورزان محترم سالی پر محصول پیش رو خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها