رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند سرقت از خانه‌های شمال‌ تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای ۵۷۸ فقره حکم قضایی در غرب استان خبر داد و گفت: ۱۷ باند از سارقین زورگیر که سرقت به عنف و زورگیری داشتند منهدم شدند.
کد خبر: ۱۳۹۸۵۰۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بیست‌و هفتمین مرحله اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و اولین مرحله طرح برخورد با سارقان و مالخران صبح امروز در محل ستاد فرماندهی غرب استان تهران به نمایش گذاشته شد.

سردار کیوان ظهیری طی بازدید از کشفیات و دستگیری‌های صورت گرفته اظهار داشت: طی چند روز گذشته ۵۷۸ فقره حکم قضایی در غرب استان اجرا شده و ۱۷ باند از سارقین زورگیر که سرقت به عنف و زورگیری داشتند منهدم شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح یک‌هزار و ۴۸۷ نفر دستگیر شدند که ۷۰۰ نفر سارق و مالخر بودند افزود: ۱۶۴ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قضایی به مالباختگان تحویل داده می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: ۱۷۴ هزار و ۹۳۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد تومان و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲ هزار و ۸۰ نفر قاچاقچی، معتاد متجاهر و خرده‌فروش شناسایی و ۳۴ نفر قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس در این مرحله بر سارقان مسلح و سارقین که امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌انداختند، مسلط شده و یک باند سرقت مسلحانه را منهدم کردند، ابراز داشت: پلیس قصد عملیات دستگیری سارقین حین انجام سرقت را داشت، اما با تیراندازی سارقین مواجه شده و تیر به یکی از همکاران پلیس اصابت کرد و با گذشت ۴۸ ساعت محل اختفا این باند ۳ نفره شناسایی و دستگیر شدند و حین انجام دستگیری نیز بازهم اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس داشتند.

ظهیری تصریح کرد: ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر و قمه که اراذل‌و اوباش استفاده می‌کردند توسط مأموران پلیس کشف کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن قدردانی از مردم در همکاری با پلیس خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت طرح‌های مقتدرانه را اجرا کرده و همکاری بیشتر موجب ارتقا امنیت و بازگشت اموال به مردم و افزایش رضایت‌مندی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها