رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و مردم ولایتمدار میخ محکمی بر تابوت استکبار جهانی کوبیدند.
کد خبر: ۱۳۹۷۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین لبرز؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسم راهپیمایی مردم کرج با بیان این که راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و مردم ولایتمدار میخ محکمی بر تابوت استکبار جهانی کوبیدند، گفت: یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عبور از بحران‌ها است، ایرانیان در این سال‌ها خوش درخشیدند و سختی‌ها را به جان خریدند.

او با اشاره به شعار استقلال و آزادی، افزود: کاپیتولاسیون یکی از نشانه‌های رذالت و وابستگی دوران شاه به کشور‌های استعمارگر بود و چنین حقارتی برای مردم ما در گذشته قابل تحمل نبود و با رهبری امام خمینی(ره) با این حقارت مقابله کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند از جنگ تحمیلی که استکبار جهانی حمایت از صدام می‌کرد گرفته تا تحریم‌های اقتصادی همه برای ضربه زدن به انقلاب بود که ناکام ماند.

او می گوید: استکبار جهانی، گروه‌های تکفیری و تروریستی را در غالب جنگ ترکیبی برای مقابله با جمهوری اسلامی و اسلام بسیج اما سردار دل‌ها با فداکاری و ایثار خود، این توطئه را هم خنثی کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی استکبار جهانی را در تعجب فرو برده است در حالی که مدعی هستند جمهوری اسلامی عقب مانده اما در مقابل پیشرفت‌های ایران مجبور به اعتراف شده اند که ایران همواره در برخی فناوری‌ها قدرت برتر است.

او با تأکید بر مطالعه و مقایسه ویژگی‌های انقلاب با گذشته، افزود: جمهوری اسلامی در زمینه فناوری‌های نانو جزء ۱۰ کشور برتر جهان و در زمینه انرژی هسته‌ای جز هفت کشور برتر جهان در خصوص چرخه سوخت است و این‌ها گوشه کوچکی از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به برخی شاخص‌های بهداشت و درمان از جمله تعداد پزشکان، سطح امید به زندگی، میزان سواد، اقتصاد و ... اشاره کرد و گفت: بررسی این شاخص‌ها نشان می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی شاهد رشد و پیشرفت در این زمینه‌ها بوده‌ایم و همه این‌ها از برکات انقلاب و خون پاک شهدا است.

او می گوید: با پیروزی انقلاب اسلامی انواع تهدید‌ها و توطئه‌ها علیه کشورمان آغاز شد اما مردم، جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند و آری گفتند.

 حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری گفت: جمهوری اسلامی همواره مورد هجوم سخت دشمنان بوده است و هنگامی که دشمنان در این زمینه ناکام ماندند جنگ تحمیلی را آغاز و پس از آن تحریم‌های مختلف را به ملت ایران تحمیل کردند که همواره ناکام مانده و خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها