اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ شهردار بجنورد گفت: در ادامه بازگشایی محور شمالی شهر، ۸ ملک با مالکان این محور با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال توافق شد تا این مسیر بازگشایی شود.
کد خبر: ۱۳۹۷۴۲۱

توافق ۱۱۰ میلیارد ریالی شهرداری بجنورد با مالکان برای آبادی حواشی شهرجواد حمیدی در حاشیه آیین بازگشایی خیابان ۳۲ متری شهیدان امامی فر ، اظهار کرد: حدود ۶۰ ملک در مسیر بازگشایی محور شمالی شهر وجود دارد که عمده کار توافق آن ها طی ماه های گذشته، انجام و روز گذشته نیز ۸ ملک با متراژ حدودی ۳ هزار متر تملک شد که بازگشایی مسیر را به دنبال داشت.


وی ادامه داد: بازگشایی محور شمالی شهر از اولین و بزرگترین بازگشایی های خطی در محدوده  شهری منطقه یک است که بازگشایی آن، بخش عمده ای از ترافیک بلوار ۳۲ متری شهدا به این محور انتقال می یابد و گره ترافیکی محلات شمال شهر بجنورد نیز باز می شود. همچنین رینگ ارتباطی شمال به جنوب شهر بجنورد نیز تکمیل می شود.


حمیدی، ارزش ریالی این املاک را حدود ۱۱۰ میلیارد ریال خواند و گفت: توافق با املاک در مسیر بازگشایی در قالب پرداخت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد تسهیلات انجام گرفته است.


شهردار بجنورد، اجرای بازگشایی در۳۲ متری شهیدان امامی را در راستای تحقق بازگشایی های خطی و در خدمت مدیریت ترافیک شهری دانست.


مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین با تقدیر از شهرداری بجنورد برای توجه به امور زیربنایی شهر، اراده شهرداری برای جلب مشارکت شهروندان در توافقات املاک را قابل قدردانی دانست و گفت: یک بخش موفق کار به عزم و خواست شهروندان و بخش دیگر به همت شورای اسلامی و شهرداری وابسته است که در پرونده توافقات، با توزیع بار ترافیکی شهری بخشی از مشکلات منطقه را حل می کند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها