به مناسبت ایام الله دهه فجر :

83طرح در شهرستان میبد به بهره برداری می رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد؛

اجرای بیش از دو هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان یزد/ اجرای برنامه ها به صورت مردم محور و با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از اجرای بیش از دو هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان یزد حبرداد و گفت: با توجه به تقارن اعیاد رجبیه و جشن انقلاب و دهه فجر، رویکرد بخش اعظم برنامه های این ایام نشاط و امید آفرین و با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۹۲

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین یزد، علی اکبر عزیزی در نشست هماهنگی گرامیداشت دهه فجر، اظهارداشت: در پرتو برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کمیته های مختلف در این ایام بیش از دو هزار برنامه متنوع و خلاقانه در سطح استان اجرا می شود.

وی با اشاره به تقارن اعیاد رجبیه و جشن انقلاب و دهه فجر،افزود: بر این اساس رویکرد بخش اعظم برنامه های این ایام باید نشاط آور و امید آفرین باشد و شادی مضاعفی را در جامعه تزریق کند.

  معاون استاندار با بیان اینکه جشن های این ایام باید به صورت مردم محور برگزار شود، تصریح کرد: کلیه دستگاه های استان موظفند تمامی امکانات خود را برای برگزاری باشکوه تر جشن های دهه فجر در اختیار مردم قرار دهند.

  عزیزی در ادامه به ضرورت توجه به جهاد تبیین و بصیرت آفرینی در برگزاری برنامه های دهه فجر اشاره کردو گفت: در این راستا دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر برای عموم مردم و به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

وی در ادامه بر برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه های استان از ابتدای دوران انقلاب تا کنون و دعوت از اساتید و دانشجویان برای بازدید از این نمایشگاه تاکید کرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حال و هوای دستگاه ها نیز باید متناسب با این ایام تغییر کند گفت: کلیه مراکز دولتی و خصوصی استان نسبت به فضاسازی محوطه داخلی و خارجی ساختمان اقدام کنند

عزیزی همچنین به تبیین لزوم برگزاری جشن های دهه انقلاب در سطح مدارس پرداخت و اظهارداشت: دانش آموزان به عنوان محور اصلی برگزاری جشن ها قرار گرفته و مدیران مدارس در نقش ناظران و هدایت کنندگان امور باشند.

  وی خطاب به فرمانداران، بر تدوام برگزاری جلسات هماهنگی بزرگداشت دهه فجر و تمهید برنامه های لازم برای برپایی هرچه پرشور و باشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد

شایان بذکر است که دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی، برگزاری مراسم ورود نمادین حضرت امام خمینی(ره) به کشور در قالب برنامه ای مشترک در سطح شهرستان ها و نورافشانی آسمانی از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها