یزد - استانداریزد گفت: برنامه های دهه فجر باید نوآورانه، مبتکرانه و مردمی بوده و با رویکرد امید آفرینی، اعتماد آفرینی و نشاط آفرینی باشد.
کد خبر: ۱۳۹۵۷۸۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در نشست ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه دهه فجر فصل بزرگی از تاریخ ایران زمین است که تاریخ را به قبل و بعد از این واقعه عظیم تقسیم می‌کند، اظهارداشت: در همین راستا و به منظور بزرگداشت این ایام باید اقدامات برجسته ای صورت گیرد.
 
وی افزود: برنامه های دهه فجر باید نوآورانه، مبتکرانه و مردمی بوده و با رویکرد امید آفرینی، اعتماد آفرینی و نشاط آفرینی باشد.
 
فاطمی همزمانی دهه فجر با ماه های رجب و شعبان را فرصتی مناسب برای برگزاری جشن های بانشاط معنوی و جذاب و جوان پسند دانست و تصریح کرد: مردمی کردن جشن دهه فجر مد نظر مسئولین برگزاری قرار گیرد.
 
استاندارخاطرنشان ساخت: در این ایام، به طور ویژه تبیین وصیت نامه امام خمینی (ره)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی مورد توجه قرار گیرد.

 استانداریزد با تاکید بر ترسیم تصویر دقیقی از دستاوردهای 4 دهه اخیر انقلاب اسلامی، گفت: محصول جهاد تبیین باید امید به آینده باشد و پس از انقلاب هر کجا جهادی عمل کردیم، موفق بوده ایم موفقیت ها برای مردم بازگو و دلایل عدم موفقیت ها نیز بیان شود.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش، بر راه اندازی گسترده میز خدمت ادارات به مناسبت دهه فجر تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها