شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، ۱۱ بهمن‌ماه) با ۱۶ هزار و ۸۷۳ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۶ هزار واحدی ایستاد.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۴۰۲ واحد افزایش به ۴۸۶ هزار و ۴۰ واحد و شاخص قیمت با سه هزار و ۸۰۴ واحد رشد به ۲۸۸ هزار و ۸۴۱ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۱۶‌هزار و ۱۹۹ واحد و شاخص بازار دوم، ۲۲ هزار و ۱۷۶ واحد افزایش را ثبت کردند.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۸ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۷۲۸ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک هزار و ۲۳۹ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۹۷۸ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۸۱۵ واحد، ایران خودرو (خودرو) با ۷۷۰ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۷۱۲ واحد و بانک تجارت (وتجارت) با ۶۳۸ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل گروه مپنا (رمپنا) با ۲۱۱ واحد، سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت) با ۱۰۹ واحد، پتروشیمی شازند (شاراک) با ۶۵ واحد و معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۶۴ واحد با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شد.

بر پایه این گزارش، امروز نماد سیمان اردستان (اردستان)، ایران خودرو (خودرو)، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، بانک ملت (وبملت)، بانک تجارت (وتجارت) و سایپا (خساپا)‌ در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۶ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۱۷۳ واحد افزایش داشت و به ۲۰ هزار و ۲۳۵ واحد رسید.

در این بازار بیش از پنج میلیارد و ۸۳۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۰۵ هزار و ۱۴ نوبت بود.

پلیمر آریاساسول (آریا)، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، بانک دی (دی) و پالایش نفت شیراز (شراز) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

همچنین بیمه پاسارگاد (بپاس)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، اعتباری ملل (وملل)، پویا زرکان آق دره (فزر) و نیروگاه زاگرس کوثر (بزاگرس) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها