رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از امدادرسانی ۴ واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان رانندگی در مه گرفتگی شهرستان سمیرم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۴۶۶۷

 

؛ فرهاد حیدری با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح امروز (دوشنبه، ۲۶ دی‌ماه) به دلیل وقوع پدیده مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم دو سانحه رانندگی به ۱۱۵ اصفهان اعلام شد.

حیدری گفت: در مورد اول برخورد سواری و کامیون در محور حنا به مورک ایجاد سانحه کرد و در حادثه‌ای دیگر انحراف خودرو سواری سبک در مسیر سمیرم نرسیده به پل کرکه، تعدادی مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه  برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث ۴ واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و یک واحد امدادی هلال‌احمر اعزام شد، افزود: ۵ زن ۳۷ تا ۸۵ سال، دو مرد ۶۳ و ۶۵ سال، دو پسربچه ۸ و ۱۳ سال و یک دختربچه ۱۴ سال، مصدومان این حوادث بودند.

حیدری ادامه داد: پس از انجام عملیات رهاسازی و انجام اقدامات فوری توسط کارشناسان اورژانس، ۱۰ مصدوم این حوادث به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، ضمن قدردانی از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی به‌عنوان نجات گران حوادث سخت از مردم خواست از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در مسیرهای دچار پدیده مه گرفتگی با کاهش سرعت و استفاده از چراغ‌های مه شکن، رانندگی ایمنی داشته باشند تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها