مرد جوان که با شکایت دختری متهم به تجاوز به‌عنف شده، در دادگاه خودش را نخبه کارآفرین معرفی کرد و مدعی شد این دختر قصد اخاذی از او را دارد.
کد خبر: ۱۳۹۳۹۸۲

به گزارش جام جم آنلاین ، چندی قبل با شکایت دختر جوانی که مدعی بود در دام پسر شیطان‌صفتی گرفتار شده، پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. ارمغان ۳۰ ساله در شکایت خود گفت: «به‌تازگی درسم تمام شده بود و طراحی سایت می‌کردم. یک روز با دیدن آگهی استخدام طراح سایت، برای شماره اعلام‌شده در آگهی، رزومه ارسال کردم. چند روز بعد مدیر شرکت به نام پیمان با من تماس گرفت و در شرکت قرار گذاشت. وقتی به آنجا رفتم، پیمان تنها بود و مرا با تهدید و زور مورد آزار و اذیت قرار داد. تهدید کرد اگر ماجرا را به کسی بگویم، آبروی مرا می‌برد. از ترسم حرفی نزدم اما شب‌ها با کابوس آن ماجرا از خواب بیدار می‌شدم. تا این‌که پس از دو ماه تصمیم به شکایت گرفتم.»

پس از این شکایت، پیمان شناسایی شد. بررسی‌ها نشان داد او با شکایت چند نفر به اتهام کلاهبرداری در زندان است. به این ترتیب او از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت: «ارمغان با میل خودش با من رابطه برقرار کرد و اجباری در کار نبود. من نخبه و کارآفرین هستم و حالا برای این‌که از من اخاذی کند، این شکایت را مطرح کرده است.»

دختر جوان هم در واکنش به دفاعیات متهم گفت: «این مرد بدون التماس‌هایم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و زندگی‌ام را سیاه کرد به همین خاطر برای او اشد مجازات می‌خواهم.» در پایان قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها