دو مرد بعد از جشن تولد شبانه، هنگام بازگشت از ورامین به تهران زن جوانی را ربوده و با تهدید آزار و اذیت شیطانی قرار دادند.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۱۶

اوایل هفته گذشته زن جوانی باحضوردرشعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد به اتهام آدم ربایی و آزار شیطانی شکایت کرد.

پس از طرح شکایت زن جوان ، با دستور بازپرس محمد تقی شعبانی پرونده برای به پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت: در تهران کار می کنم و خانه ام در شهرستان ورامین است. صبح برای رفتن به محل کارم ، در خیابان منتظر اتوبوس و تاکسی بودم تا اینکه خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد چون عجله داشتم مقصدم در تهران را گفتم و سوارشدم . ماشین دو سرنشین داشت.

راننده حوالی ورودی تهران توقف کرد . قفل درها را زدند.به رفتار آنها شک کرده و موقعیت محلی خود را در واتس اپ برای خواهرم فرستادم. آنها که متوجه موضوع شدند ،گوشی را از من گرفتند و با تهدید به قتل، در خودرو به من تجاوز کردند. بعد هم مرا در خیابان رها کرده و گریختند. راننده یک خودروی عبوری و همسرش متوجه من شده و نجاتم دادند.

با بررسی گوشی تلفن همراه شاکی مشخص شد، آنها آخرین بار در محله ای در جنوب تهران حضور داشتند و بعد از آن آنتن دهی گوشی قطع شده بود. تحقیقات در این باره ادامه یافت تا اینکه دو روز پیش یکی ازمتهمان فراری شناسایی و بازداشت شد. او منکر جرایمش بود اما در مواجهه حضوری باشاکی سکوت خود را شکست و گفت : من و دوستم شب قبل از حادثه برای شرکت در جشن تولد به ورامین رفتیم. صبح در مسیر برگشت به تهران متوجه زنی جوان شدیم که کنار جاده ایستاده و منتظر تاکسی بود. وسوسه شده و مقابلش توقف کرده و سوارش کردیم. در محلی خلوت از جاده اصلی خارج شده و با تهدید ، زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.
با اعتراف او ، متهم پرونده در بازداشت به سر می بردوتحقیقات برای دستگیری همدست فراری اش ادامه دارد .
پرونده آدمربایی این متهم و همدست فراری اش در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است و بابت تجاوز به عنف، بخشی از پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها