رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد:

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند در اردستان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: وزارت راه و شهرسازی مکلف شده است، به خانواده‌هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان سال ۱۴۰۰ به بعد متولد می‌شود زمین رایگان اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۳۹۳۸۹۲

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا؛ سید امیرحسین زرگری اظهار کرد: محور دوم جاده‌ای اردستان به اصفهان حدفاصل کمشچه تا اردستان حدود ۸۶ کیلومتر است که ۸۰ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است و حدود ۶ کیلومتر دیگر آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۶ تاکنون پروژه چهار بانده کردن جاده اردستان به اصفهان شروع شده و امیدواریم مقدار باقی مانده تا سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره‌برداری برسد، افزود: پیشرفت فیزیکی کل پروژه بیش از ۷۰ درصد است و تاکنون ۷۱۷ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان، تصریح کرد: برای تکمیل کامل محور دوم این جاده احداث دو دستگاه پل زیرگذر در محل تلاقی محور با راه‌آهن کاشان - یزد و حدود ۶ کیلومتر جاده‌سازی و ۱۲۰۰ متر کمربندی کمشچه در دستور کار است که برای تکمیل این مقدار حدود ۵۶ میلیارد تومان نیاز است.

زرگری درباره تجهیز و رفع خطرات محور دوم جاده اردستان به اصفهان گفت: تعمیر، نگهداری و تجهیز راه‌ها با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و وظیفه اداره راه و شهرسازی ساخت راه است.

وی گفت: با توجه به اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در هر سه شهر اردستان، زواره و مهاباد انجام شده در راستای تأمین زمین مورد نیاز درخواست الحاق اراضی به محدوده شهر شامل حدود ۳۹ هکتار در شهر اردستان، حدود ۱۷ هکتار در شهر زواره و حدود ۱۰ هکتار در شهر مهاباد بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان، افزود: یکی از برنامه‌های اداره راه و شهرسازی حمایت از قانون جوانی جمعیت است که پس از مصوبه هیئت وزیران، وزارت راه و شهرسازی مکلف شده است، به خانواده‌هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان سال ۱۴۰۰ به بعد متولد می‌شود زمین رایگان اختصاص دهد.

زرگری اضافه کرد: متقاضیانی که فرم «ج» آنها سبز است می‌توانند برای تکمیل مدارک مورد نیاز به اداره راه و شهرسازی اردستان مراجعه کنند. همچنین متقاضیانی که فرم «ج» آنها قرمز باشد اصلاح این فرم انجام خواهد شد.

وی درباره واگذاری‌های اراضی ملی این شهرستان با کاربری‌های مختلف، گفت: امسال مزایده عمومی ۱۱ پلاک تجاری برگزار و قرارداد واگذاری این اراضی نیز تنظیم شد. همچنین سند قطعی واگذاری‌های سنوات قبل به تعداد ۵۵ فقره انتقال یافت.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها