رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد:

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند در اردستان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی شهر موتورسیکلت نداشت، گفت: با خریدهای اخیر این ۱۰ ایستگاه به موتورسیکلت مجهز خواهد شد تا در معابر کم‌عرض و زمان پیک ترافیک برای عملیات از آن استفاده شود.
کد خبر: ۱۳۹۳۷۳۸

جام جم آنلاین اصفهان ؛ آتشپاد ابراهیم مطلبی امروز _یکشنبه هجدهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امسال در دوره جدید مدیریت شهری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات برای سازمان آتش‌نشانی خریداری شده است یا در حال خرید تجهیزات هستیم، در حالی که طی دو سال و نیم گذشته هیچ خریدی انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه عمر تجهیزات غواصی سازمان آتش‌نشانی به دوره هشت سال دفاع مقدس برمی‌گشت و تجهیزات به‌روز نبود، افزود: اکنون برای خرید این تجهیزات در مرحله مناقصه هستیم و تا پایان سال وارد چرخه سازمان می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی شهر موتورسیکلت نداشت که با خریدهای اخیر این ۱۰ ایستگاه به موتورسیکلت مجهز خواهد شد تا در معابر کم‌عرض و زمان پیک ترافیک برای عملیات از آن استفاده شود.

مطلبی با بیان اینکه ۲۲ دستگاه چکش سنگین و غیرسنگین تخریب خریداری شده است بر این اساس تمام ایستگاه‌ها به تجهیزات تخریب مجهز شدند، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ دستگاه تنفسی کامل خریداری شده است، همچنین ظرف دو ماه آینده لباس‌های نسوز خریداری شده برای استفاده در عملیات تحویل داده می‌شود.

وی گفت: قرار بود امسال ۱۴۴ شیر هیدرانت در سطح شهر اصفهان نصب کنیم که تاکنون ۴۴ شیر هیدرانت نصب شده است و مدیریت آبفا ایجاد مابقی این شیرها را منوط به نصب کنتور کرده است، در حالی که هیچ جای کشور اینگونه عمل نمی‌شود و به‌رغم مکاتبات انجام شده نصب سایر شیر هیدرانت به سرانجام نرسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی سگ زنده‌یاب و مرده‌یاب نداشت، اما امکان آن را با دو قلاده از این نوع سگ فراهم کردیم، اظهار کرد: پیش‌بینی ما از درآمدهای بهای خدمات برای سال آینده ۱۷ میلیارد تومان است که این رقم برای امسال ۱۳ میلیارد تومان بود که تاکنون چهار میلیارد آن محقق شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها