رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد:

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند در اردستان

با بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار انجام شد؛

تکمیل فاز نخست ساماندهی گذر عالم‌آرا

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی و بهسازی گذر عالم‌آرا حد فاصل خیابان چهارباغ تا خیابان شمس‌آبادی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۹۴۱۵۲

جام جم آنلاین اصفهان ؛ میثم بکتاشیان با بیان اینکه تکمیل اقدامات عمرانی از اولویت‌های شهرداری منطقه یک است، اظهار کرد: بر این اساس ساماندهی و بهسازی گذر عالم‌آرا، حدفاصل خیابان چهارباغ تا خیابان شمس‌آبادی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دو فاز برنامه‌ریزی شده که در مرحله نخست، فاز اول آن تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف بهبود و مناسب‌سازی وضعیت عبور و مرور، زیباسازی منظر شهری، افزایش تعاملات اجتماعی و ایجاد انگیزه برای توقف، مشاهده و ارتقای میل به زیست جمعی در دستور کار است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان افزود: ساماندهی مادی‌ها، کف‌سازی و بهسازی پیاده‌روها به همراه کفپوش جدید، احداث پل روی مادی‌ها با رعایت ضوابط و استانداردهای لازم از اقدامات صورت گرفته در فاز اول گذر عالم‌آرا حدفاصل چهارباغ تا پارکینگ به طول ۱۱۰ متر است.

وی تاکید کرد: فاز نخست گذر عالم‌آرا به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری شهروندان است.

بکتاشیان از تداوم اقدامات عمرانی در سطح منطقه خبر داد و گفت: فاز دوم گذر عالم‌آرا، ساماندهی و پیاده‌روسازی خیابان شیخ بهایی، کاشانی، جوزدان، آذر و پیاده‌روسازی حاشیه زاینده‌رود و بوستان‌های محلی در دستور کار قرار دارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها