با تشیع 8 شهید دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت صورت گرفت؛

تجدید بیعت كاركنان فولاد مباركه با آرمان های رهبر انقلاب و شهدا

همزمان با ایام بصیرت و میثاق با ولایت و در آستانه سومین سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل حاج قاسم سلیمانی، مدیر عامل، معاونین و مدیران کارکنان ولایت مدار و همیشه در صحنه فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا ضمن تشیع 8 شهید دفاع مقدس و پیکر پاسدار شهید مدافع امنیت محسن رضائی که به تازگی در شهر سمیرم به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، با آرمان های شهدا تجدید بیعت نمودند.
کد خبر: ۱۳۹۳۳۰۹

جام جم آنلاین اصفهان ؛ در این آئین باشکوه، حجت‌الاسلام کاظمی از هم‌رزمان شهید سلیمانی در سخنانی گفت: همه شهدا روزی از گوهر جان خود گذشتند تا ما بمانیم. امروز وظیفه تک تک کارکنان فولاد مبارکه در جبهه اقتصادی ادامه همان راهی است که رزمندگان دفاع مقدس در جبهه های دفاع مقدس برای تمامیت ارضی کشور با نثار جان خود رفتند و امروز در جبهه تولید، کارکنان جهادگر فولادمبارکه برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور در آن مجاهدت می کنند.

وی گفت: امروز شاهد این بودیم که فولاد مبارکه حرم امام زادگان عشق بود و کارکنان این شرکت با آلاله های خون و قیام کربلای ایران بیعت بستند که همچنان گوش به فرمان رهبر فرزانه در جبهه اقتصادی پرتوان و پرتلاش مجاهدت نمایند و در شرایطی که دشمن با تحریم اقتصادی و ایجاد اغتشاش در کشور تلاش می کند که به انقلاب ضربه بزنند، سربازان جبهه تولید همچنان با کار و تلاش و تولید بیشتر بر عهد خود با آرمان های شهدا پایبند مانده اند.

هم‌رزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت های ایشان گفت: این شهید گران‌قدر همواره مرد میدان و عمل بود و تا آخرین لحظات عمر خود نیز دست از تلاش برای دفاع از اسلام و کشور برنداشت از این رو کارکنان خطوط تولید و به ویژه فولاد مبارکه که در خط اول جبهه صنعت کشور هستند نیز باید با همت مضاعف در میدان عمل به شهدا نشان دهند که ادامه دهنده راه ایشان و پیرو خط امام و رهبری هستند. باید به خاطر داشته باشیم در سال تولید و دانش بنیان باید با لبیک به فرمان رهبری شهدا را خشنود کنیم.

روایت گری دلاورمردهای شهدای مدافع حرم در سوریه، مداحی مداحان اهل بیت و اجرای برنامه توسط گروه سرود مأوا بخش‌های دیگری از این آیین باشکوه بود. 

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها