با تشیع 8 شهید دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت صورت گرفت؛

تجدید بیعت كاركنان فولاد مباركه با آرمان های رهبر انقلاب و شهدا

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

شهید سلیمانی در عمل یک انقلابی واقعی بود

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود و در عمل این امر را ثابت کرده بود و به امام و رهبری اعتقاد کامل داشت.
کد خبر: ۱۳۹۳۰۱۸

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در آستانه سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان، اظهار کرد: شهید سلیمانی ایمان راسخی به دین و مبانی اسلامی داشت و آنچه در قرآن و سیره نبوی آمده است همواره مورد توجه ایشان بود. شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا بود، اما هیچ زمانی مدعی این امر نبود. خیلی‌ها خود را انقلابی اصیل می‌دانستند، اما در عمل این‌گونه نبودند در حالی که سردار سلیمانی یک انقلابی واقعی بود و به امام و رهبری اعتقاد کامل داشت.

وی افزود: در عین حال مردی شجاع بود و این شجاعت و خط‌شکنی از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود. ایشان در منطقه خاورمیانه با گروه‌های ضد اسلام و ضدانقلاب اسلامی مبارزه تمام‌عیار کرد و امنیت را برای ایران به ارمغان آورد و داعش را منکوب کرد و با ایمان راسخ و از خودگذشتگی در برابر تکفیری‌ها ایستاد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: هر چه بخواهیم شهید سلیمانی را توصیف کنیم نمی‌توانیم توصیفی بهتر از توصیف رهبر معظم انقلاب بکنیم. ایشان فرمودند «سلیمانی یک مکتب بود». این تعبیر یک تعبیر بسیار جالب است به این معنا که در وجود شهید سلیمانی ایمان، اعتقاد راسخ، انقلابی بودن، از خود گذشتگی و سینه را در برابر دشمن سپر کردن، می‌بینید. این راه باید ادامه داشته باشد، چراکه راه سلیمانی راه پیروزی حق بر باطل و کمک به مستضعفان است.

رهبر ادامه داد: بنابراین شهید سلیمانی نه تنها برای نظامیان، بلکه برای آحاد مردم و مسئولان نظام اسلامی الگو است. جوانان در وقایع اخیر نباید فریب دشمنان را بخورند و لازم است از راه شهید سلیمانی الگو بگیرند. رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند که جوانان انقلابی اجازه چنین کاری را به آنها ندادند.

وی خاطرنشان کرد: در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی چند میلیون نفر شرکت کردند که پیام این حضور گسترده، وحدت بود. مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند، اما سیاسیون باید بیشتر دل به مردم و نظام اسلامی بدهند. سیاسیون نباید برای به کرسی نشاندن حرف خود در برابر منافع و خواسته‌های مردم بایستند. اگر دلسوز ملت و انقلاب هستند تنش‌های سیاسی را پایان دهند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، گفت: مسئولان باید دغدغه مردم را داشته باشند همان‌طور که سردار سلیمانی این دغدغه را داشت. وحدت و همدلی را باید حفظ کنیم و مانند شهید سلیمانی پیرو ولایت و در خدمت مردم باشیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها