چشم‌انداز مبهم معادلات سیاسی اقلیم کردستان عراق

اختلافات بی‌پایان طالبانی - بارزانی

جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهیم شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۱۷۴

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بار دیگر بر لزوم انتقام خون این شهیدان تأکید کرد.

در این بیانیه با تأکید بر تلفات گسترده آمریکایی‌ها آمده است: «اشغالگران آمریکایی و مزدوران آن‌ها در این مدت برای حفظ آبروی خود با فریبکاری تلاش کرده‌اند که حجم تلفاتشان را پنهان کنند. اما آزادگان جهان از میزان تلفات دشمن اطلاع یافته‌اند؛ زیرا با مشتی خاک نمی‌شود خورشید را پوشاند».

جنبش نجباء افزود: «با این وجود، ما هیچگاه آرام نگرفته و پرچم انتقام را همچنان برافراشته نگه می‌داریم تا زمانی که حضور آنان در عراق و غرب آسیا به‌طور کامل پایان یابد».

این جنبش با تکرار موضع ثابت خود مبنی بر اینکه «مذاکره مسالمت‌آمیز با اشغالگران جنایت‌پیشه، احمق و سلطه‌جو، فقط یک توهم بیهوده است»، اضافه کرد: «این واقعیت به‌زودی بر همگان ثابت می‌شود؛ اشغالگران هرگاه روی آرامش ببینند، بر زیاده‌خواهی، سلطه‌گری، اقدامات خرابکارانه و مداخله‌جویانه خود می‌افزایند و هروقت با آنان مبارزه شد و هدف قرار گرفتند، به گوشه‌ای پناه برده و مشغول توطئه‌چینی شده‌اند».

مقاومت اسلامی نُجَباء سپس یادآور شد: امروز همه می‌دانند که رژیم شرور و مستکبر آمریکا کلیه توافقات گذشته را نقض کرده و زیر بار آن‌ها نرفته است. حتی به قانون مجلس نمایندگان که در سال 2020 تصویب شد و مفاد آن بیرون راندن همه نیروهای اشغالگر از عراق است، اعتنا نکرده و با گروه مذاکره‌کننده عراقی رفتاری تحقیرآمیز دارد.

در پایان بیانیه جنبش نُجَباء تصریح شده است: همه این موارد و موارد دیگر، ثابت می‌کند که قدرت عراق بلکه حتی حفظ حاکمیت و ثبات کشور، با مقاومت نظامی محقق می‌شود و در برابر این اشغالگران دروغگو، هیچ گزینه دیگری فایده ندارد. گزینه ملت، مقاومت است و گزینه ما نیز مقاومت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها