نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام :

وضعیت کشتار غیرمجاز در استان ایلام غیر قابل تحمل است

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام خبر داد :

صدور ۱۷۷ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و تکمیلی

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: تعداد ۱۷۷ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و تکمیلی تاکنون در نقاط مختلف استان صادر شده است که ۱۶۶ مورد از این پروانه ها تا پایان سال ۱۴۰۰ بوده و مابقی مربوط به سال جاری است
کد خبر: ۱۳۹۲۹۱۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ آذرنوش عموزاده  اظهار داشت: هر ماه بعد از بررسی درخواست های متقاضیان به طور میانگین مجوز شروع به فعالیت، موافقت اصولی اولیه و پروانه بهره برداری صادر می شود.


وی ادامه داد: این صنایع تبدیلی و تکمیلی در زیربخش هایی چون سیلوی ذخیره گندم، تهیه خوراک دام و طیور، تولید مربا و ترشیجات، فراوری و قطعه بندی گوشتی، کشتارگاه دام و طیور، روغن گیری کنجد، لبنیات و پنیر پیتزا، بسته بندی حبوبات، آرد و غلات است.


رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: برای احداث این واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی با نرخ ثابت روز ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.


عموزاده افزود: حدود یک هزار و ۳۴۰ نفر از افراد جویای شغل در این کارخانه های صنایع تبدیلی و تکمیلی مشغول به کار شده اند و با بهره برداری از واحدهای دیگر به تعداد شاغلان این حوزه افزوده می شود.


وی اضافه کرد: میزان جذب مواد خام و اولیه مورد نیاز این صنایع تبدیلی و تکمیلی نزدیک به ۸۰۰ هزار تن است و محصولات خالص تولیدی پس از فرآوری نیز ۶۸۰ هزار تن بوده است.


رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام در مورد برندسازی محصولات تولیدی استان هم توضیح داد: تاکنون برای برخی محصولات چون مربا و ترشیجات، بسته بندی حبوبات، آرد و غلات برندسازی رسمی صورت گرفته و صدور برندسازی برای حدود پنج طرح دیگر نیز در دست بررسی و اقدام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها