استاندار کرمانشاه؛

همسایگی با عراق یک فرصت کم‌نظیر برای کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه گفت: همسایگی با عراق یک فرصت کم نظیر برای استان است و باید از این مزیت بیشترین استفاده را کنیم.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۵۷

جام جم آنلاین، محمدطیب صحرایی در نشست با فرماندهان ارتش در غرب کشور، با اشاره به اهمیت همسایگی استان کرمانشاه با کشور عراق گفت: عراق یک فرصت کم نظیر برای کرمانشاه و مانند دریای خزر برای استانهای شمال کشور است و باید از مزیت‌های بزرگ این همسایگی در حوزه های مختلف گردشگری، تجاری، پزشکی، فرهنگی و اجتماعی برای پیشرفت کرمانشاه استفاده کرد.

 وی با تاکید بر تلاش جمعی برای توسعه استان، اظهار کرد: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند، بنابراین برای رفع مشکلات بزرگ استان هم هیچ راهی غیر از ورود همه به میدان کار و همکاری و همدلی نیست.

 استاندار کرمانشاه در ادامه بهترین راه مقابله با تهدیدات امنیتی دشمنان را تحکیم و تقویت استان در داخل دانست و اظهار کرد: حل مشکلات داخل استان از جمله مهار معضل بیکاری به معنی بی اثر کردن بخش زیادی از تهدیدات خواهد بود.

صحرایی افزود: آشوب های پراکنده اخیر در برخی شهرها، ضرورت توجه بیشتر به امنیت مرزها را روشن‌تر کرد و نشان داد که باید نگاه ویژه ای به تامین تجهیزات و نیازهای این حوزه داشت تا دشمن از مرزها در راستای پیشبرد توطئه‌های خود استفاده نکند.

 امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش هم در این دیدار، آخرین وضعیت امنیت مرزهای استان و تسلط ارتش بر هرگونه تحرک مرزی را تشریح کرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور از طریق مرزها هستند.

همسایگی با عراق یک فرصت کم‌نظیر برای کرمانشاه است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها