در جلسه هیئت دولت، ‌محمد کرمی به عنوان استاندار سیستان بلوچستان معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۱۵

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان، در جلسه عصر امروز هیئت دولت، به پیشنهاد وزیر کشور و موافقت هیئت وزیران، محمد کرمی به عنوان استاندار سیستان بلوچستان معرفی شد.

 

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با قدردانی از تلاش‌های مدرس خیابانی استاندار سابق در امر توسعه سیستان و بلوچستان، بر ضرورت تداوم توسعه اقتصادی این استان تاکید و به استاندار جدید توصیه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع انسانی سیستان و بلوچستان و با همراهی همه قشرها، اقوام و مذاهب همت خود را بر حل مشکلات اقتصادی قرار دهید و در این زمینه از کمک و همکاری اعضای هیئت دولت نیز استفاده کنید.

 

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با اشاره به اهمیت استان سیستان و بلوچستان در نقشه آمایش سرزمینی کشور افزود: وجود مرزهای طولانی در استان برای ما فرصت است و امیدواریم با مشارکت عمومی و گسترش و رونق فعالیت‌های اقتصادی شاهد نشاط و پیشرفت هر چه بیشتر سیستان و بلوچستان باشیم.

 

استاندار جدید با رویکرد شهید شوشتری به خدمت در سیستان و بلوچستان ادامه می‌دهد

سخنگوی دولت نیز گفت: استاندار جدید سیستان‌ و بلوچستان از هم‌رزمان شهید شوشتری است و برای استمرار خدمت‌رسانی به مردم غیور این استان انتخاب شده است.

 

علی بهادری جهرمی در متنی که یکشنبه شب در اختیار خبرنگاران قرار داد، افزود: استاندار سابق سیستان‌ و بلوچستان در مدت حضور در این استان با اقدامات جهادی منشأ خدمات زیادی شد.

 

سخنگوی دولت افزود: حسین مدرس‌ خیابانی که به دلیل تمرکز بر مسائل درمانی همسرشان چندین‌بار درخواست استعفا داشت، تا آخرین لحظه حضور در استان از کار و تلاش دریغ نکرد.

 

بهادری جهرمی با اشاره به این موضوع که دولت از خدمات مدرس‌ خیابانی قدردانی به عمل آورد، تصریح کرد: محمد کرمی جایگزین او شد تا در مسیر خدمت به مردم غیور سیستان‌ و بلوچستان وقفه‌ای ایجاد نشود.

 

وی افزود: کرمی که سوابق متعددی در خدمت‌رسانی دارد، از هم‌رزمان و دوستان منادی وحدت سیستان، شهید شوشتری است و با همین رویکرد در این استان به خدمت ادامه خواهند داد.

 

سخنگوی دولت با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به استان‌های مرزی و ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق کم‌تر برخوردار است، خاطرنشان کرد: در استان‌هایی مانند سیستان‌ و بلوچستان و خوزستان استاندار ویژه انتخاب شده است تا با مشارکت همه اقوام و استفاده از تمام ظرفیت‌های این مناطق، مسیر رشد آن‌ها بیش‌ از پیش فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها