استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در مرز «ریمدان» این مرز پذیرای زائران پاکستانی اربعین حسینی است.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۴۳
به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان به نقل از روابط عمومی استانداری؛ حسین مدرس خیابانی در جریان سفر خود به شهرستان دشتیاری در حاشیه بازدید و بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های ایجاد شده جهت استقبال از زائرین پاکستانی اربعین اظهار داشت: در مرز ریمدان با توجه به ضعف زیرساخت و با تلاش مداوم گروه‌های مردمی و مسئولان استان خوشبختانه در حال حاضر گیت ها، سوله‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات لازم برای رفاه حال زائران ایجاد شده است.

 

وی افزود: یکی از موضوعات مهم ریمدان آب بود که برای پایانه مرزی ریمدان تأمین آب پایدار در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اتصال برق پایدار به ریمدان همچنین زمینی شدن ۷ کیلومتر فیبر نوری در حوزه ارتباطات تا حد زیادی مشکل برطرف شد.

 

وی ادامه داد: جایگاه خدمات رفاهی برای تأمین سوخت زوار پاکستانی آماده شده تا ماشین‌های حمل زوار بتوانند به راحتی سوخت مورد نیاز خود را تأمین کنند.

 

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد تمامی گذرهای مرزی تأمین معیشت مردم است که ساکنان این منطقه نیز به زودی از ظرفیت تجارت و ترانزیت از این گذرگاه بهره مند خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها