پیکر حاجیه خانم «ام کلثوم یعقوبی»، مادر شهید سرافراز «فرهنگ صمیمی» با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس و با حضور جمع کثیری از هم سنگران شهید در شهر کرج تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۵۸۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز، مردم شهیدپرور شهر کرج به پاس مجاهدت و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا، پیکر حاجیه خانم ام کلثوم یعقوبی که 14 سال چشم انتظاری پیکر فرزندش بود، تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای امام زاده محمد(ع)  شهر کرج به خاک سپرده شد.

شهید فرهنگ صمیمی هشتم اردیبهشت 1341 در  آبیک به دنیا آمد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید سرافراز با آغاز دوران هشت سال دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از حضور در عملیات های مختلف  19اسفند 1361در فکه و در عملیات والفجریک به شهادت رسید.  

سرهنگ پاسدار، خشایار صمیمی درباره برادرشهیدش می گوید: انقلاب که پیروز شد شهید فرهنگ صمیمی به عضویت بسیج در مسجد محلمان  درآمد. این شهید عزیز خیلی زود وارد صحنه های اجتماعی شد.  فرهنگ از نسل عاشورایی بود و تربیت یافته دامان پاک مادری بود که با خدا عهد و پیمان صداقت بسته بودند. آن دو تجارت عاشقانه و عاقلانه ای با خدای خویش نمودند و به تعبیر رهبر حکیم و عزیز انقلاب اسلامی یقینا هم خود و هم اسماعیلی که به قربانگاه فرستادند از شافعان روز حشر خواهند بود.

پیکر مطهر بسیجی شهید فرهنگ صمیمی در گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) کرج به خاک سپرده شده است.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها