سردار حیدر نیا در افتتاحیه کلینیک اجتماعی مهر ایران مطرح کرد؛

کاهش آسیب های اجتماعی، در آینده ای نزدیک

مجموعه کلینیک مهر ایران سپاه امام حسین (ع) البرز با حضور سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز وعمار ایزدیار عضو شورای اسلامی شهر کرج افتتاح گردید.
کد خبر: ۱۳۹۰۴۲۱

سردار علیرضا حیدرنیا در گفتگو باخبرنگار جام جم آنلاین البرز گفت:یکی از تکالیفی که سپاه و مخصوصا بسیج دارد کمک به کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه است.متاسفانه ما جزو استان هایی در کشور هستیم که آسیب های اجتماعی بسیار زیادی در سطح شهر مشاهده میشود و باید تلاش کنیم که بتوانیم آسیب های اجتماعی موجود در حوزه طلاق،اعتیاد و دیگر موضوعات مربوط به این زمینه را کاهش بدهیم.

ایشان در ادامه افزود:سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهر کرج امروز کار بسیار مهم و ارزشمندی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی انجام داده است.ما فضایی که به مدت چندسال به صورت متروکه در مرکز شهر کرج قرار داشت را با همکاری دوستان و اقدام بسیجی و انقلابی در کوتاه ترین زمان به عنوان یک کلینیک اجتماعی به اسم مهر ایران افتتاح کردیم که خدماتی در زمینه های مشاوره،کلاس های توانمندسازی و موضوع طلاق که در شهر کرج آماربسیار بالایی دارد را ارائه بدهد.

سردار حیدرنیا تاکید کرد:ما در این مجموعه به تمام مردم عزیز استان خدمات ارائه میدهیم بسیج و غیر بسیج فرقی ندارد.انشاالله با اتفاق مبارکی که امروز رقم خورد، خبرهای خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی استان البرز در آینده بشنویم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها