مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: نهادهای نظارتی مانند اصناف، جهاد کشاورزی و بازرسی صمت، شعب تعزیرات را سرگرم پرونده‌های کوچک نکنند و به دنبال سران احتکار و تخلف بروند.
کد خبر: ۱۳۹۰۳۴۶

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا ؛ علی‌اکبر مختاری اظهار کرد: بازار نیازمند نظارت بیشتر برای شناسایی دانه‌درشت‌های بی‌نظمی در اقتصاد و مشکلات این حوزه است.

وی افزود: دشمن برای ایجاد بی‌نظمی در کشور با اعمال تحریم‌ها شرایط سختی را ایجاد کرده که در این میان در درون کشور از فرصت برای کسب منفعت استفاده می‌کنند و لازم است تا دستگاه‌های نظارتی به آن بپردازند و آنان را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: نهادهای نظارتی و مبارزی مثل اصناف، جهاد کشاورزی و بازرسی صمت، شعب تعزیرات را سرگرم پرونده کوچک نکنند و موضوعات کلان را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها برای بازار باید تشدید شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی دشمن پیچیده و به دنبال ایجاد ناامیدی با ایجاد جنگ در اقتصاد هستند که باید جدی گرفت.

مختاری با اشاره به فعالیت معاونت پیشگیری از وقوع تخلف با آموزش اصناف و تقویت گشت‌های سیار که فرصت‌های تخلف و سو استفاده را کم کرده، گفت: این نظارت‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم میزان تخلفات را کاهش داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، یادآور شد: دسترسی مردم به تعزیرات حکومتی با راه‌های ارتباطی شامل تارنمای www.t۱۳۵.ir، شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵  تسهیل شده و همین موضوع در بازدارندگی و شناسایی متخلفان نقش دارد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت‌های هوشمند و سر صحنه هر دو در کنار هم‌دیگر در کاهش جرائم و تخلفات نقش دارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها