سرهنگ رحیمی خبر داد

جهادگران شهرستان فیروزکوه برگزیده گروه های جهادی استان تهران

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم بنی هاشم فیروزکوه از برتری فرمانده قرارگاه جهادی و مسئول اقتصاد مقاومتی در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۰۳۳۲

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سرهنگ پاسدار محسن رحیمی در گفتگو با خبرنگاران به طرح حاج قاسم سلیمانی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر که کرونا به یک معضل در دنیا تبدیل شد، بسیجیان با اتحاد و همفکری همدیگر توانستند به صورت هدفمند در عرصه‌های مختلف خدمات ارائه کنند.

وی افزود: بسیجیان شهرستان فیروزکوه ان زمان که با کمبود ماسک در فیروزکوه مواجه شدیم در کارگاه خانگی، مساجد و پایگاه ها شروع به تولید ماسک و تولید لباس برای کادر درمان کردند.

فرمانده سپاه فیروزکوه تصریح کرد: بسیجیان همیشه در صحنه فیروزکوه در زمان کرونا در منازل  حضور پیدا کردند و منازل مسکونی را ضد عفونی کردند که این کار شایسته‌ای بود و جای تقدیر دارد.

سرهنگ رحیمی ضمن اشاره به گند زدایی و ضد عفونی کردند معابر اظهار کرد: در زمان اوج کرونا بسیجیان با استفاده از بطری های گندزدایی و ضد عفونی در شهر فیروزکوه و روستاهای  پرتردد شهرستان را گندزدایی و ضد عفونی کردند.

وی به آموزش های پیشگیری کرونا نیز گریزی زد و گفت: شهروندان فیروزکوهی توسط نیرو های بسیح تحت آموزش قرار گرفتند و اقلام آموزشی بین مخاطبن توزیع شد؛ بیش از هزاران بسته حمایتی در زمان فرا گیری کرونا و تعطیل شدن صنوف بین اقشار کم برخوردار  فیروزکوه توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه به فعالیت های قرارگاه های دفاعی و امنیتی، حقوقی، رسانه، علمی و پژوهشی، فضای مجازی، جذب و تحقق بسیج  اشاره و بیان کرد: آمار های ارائه شده در مصاحبه امروز، بخش کوچکی از گزارش فعالیت های جهادگونه بسیجیان عزیز توسط خادم آنان بود و باید طبق فرمایش امام راحل ره عمل کنیم که اگر از بسیجیان، این لشکر مخلص خدا غافل شدیم، باید خود را برای آتش دوزخ آماده کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، امنیت و شهدای شهرستان فیروزکوه نیز اظهار کرد: بسیج، لشکر مخلص خدا و بزرگترین شبکه و سازمان مردم نهاد در ایران، منطقه و جهان است و در تمام موضوعات و بخش ها ماموریت دارد و مشغول فعالیت است که می توان به بخش های سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی اشاره کرد.

سرهنگ رحیمی ادامه داد: طبق تعریف امامین انقلاب، بسیج مساوی با مردم و پاره تن مردم است. جنگ تحمیلی، اولین تهدیدی بود که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با آن مواجه شد. در این زمان امام بزرگوار، از ملت درخواست یاری کرد و تمام اقشار مردم این تهدید بزرگ را با همیاری و همت یکدیگر به دفاع مقدس و پیروزی بر کفر تبدیل کردند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: کارکرد بسیج به عنوان یکی از پدیده‌های موثر در حوزه‌های مختلف باعث شد تا ثمرات آن را در بخشهای مختلف جامعه شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها