فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: ۹۰ دانش‌آموز دختر این شهرستان عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۴۰
به گزارش جام جم آنلاین تهران،محسن رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در این خصوص گفت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

وی بیان کرد: نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می‌شوند و با حضور در یادمان‌های شهدا از آن‌ها در زندگی و تحصیل مدد می‌گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین و مؤثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده ایران اسلامی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تحول‌آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان آینده‌ساز ایران اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان اعزامی در مدت چهار روز در مناطق عملیاتی و یادمان‌های اروند، شلمچه، دهلاویه و هویزه حضور یافته و از این اردوی فرهنگی تربیتی استفاده خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه ادامه داد: اردوی راهیان نور یکی از اردوهای مهم برای آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت در میان نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

رحیمی گفت: مراسم استقبال از بازگشت زائران راهیان نور در سپاه ناحیه فیروزکوه باحضور مسئولان شهرستانی و خانواده‌های دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها