رییس فدراسیون فوتبال بالاخره عذرخواهی کرد

تاج: داربی با تماشاگر برگزار می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال خبر داد:

لیگ برتر بدون تعطیلات نیم‌فصل

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از برگزاری بدون تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۸۸

به گزارش جام جم آنلاین، سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال امروز (جمعه) درباره برنامه لیگ برتر فوتبال پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: بلافاصله از فردای فینال جام جهانی، رقابت‌های لیگ برتر از سر گرفته می‌شود. همچنین به دلیل تعطیلات به وجود آمده در ایام جام جهانی، تعطیلات نیم فصل نداریم و مسابقات به صورت پیوسته ادامه پیدا می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برتر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ متوقف می‌شود، توضیح داد: تا دهم فروردین فیفا دی است و به احترام تیم‌ملی، لیگ برتر برگزار نخواهد شد. به همین دلیل باید تصمیم بگیریم که لیگ برتر را در همان ایام عید یا پس از آن ادامه دهیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با بیان این که تلاش این سازمان، پایان رقابت‌های فصل ۰۲-۱۴۰۱ در نیمه خردادماه است، درباره برگزاری داربی در هفته دوازدهم لیگ برتر (سه شنبه، ۲۹ آذر، ساعت ۱۷:۳۰) بیان کرد: تغییر تاریخ و ساعت برای داربی وجود ندارد مگر این که تصمیمات جدیدی گرفته شود.

مهدی درباره حضور تماشاگران در داربی پیش رو گفت: به هر حال تصمیمات براساس دستگاه‌های نظارتی هر استان و وزارت کشور گرفته می‌شود. در نتیجه شورای تامین تصمیم‌گیرنده است. آخرین تصمیم برگزاری بدون حضور تماشاگر بوده اما باتوجه به تغییر در اعضای شورای تامین، در دوشنبه یا سه شنبه این هفته جلسه‌ای با اعضای شورای تامین داریم تا درباره حضور تماشاگران تصمیم‌گیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها