رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

آغاز عایق بندی «ایزوبام» عرشه قطار شهری کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛

برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس سراسر کرمانشاه

مانور ایمنی و زلزله در مدارس سراسر کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۸۸۷۶

جام جم آنلاین؛ محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس، با محوریت پناهگیری و تخلیه امن اضطراری در مدارس منتخب استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن هشتم آذرماه روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس و به منظور اشاعه فرهنگ ایمنی و ارتقای آمادگی دانش آموزان و مربیان مدارس در زمان وقوع حوادث غیر منتظره، مانور آموزشی با محوریت پناهگیری و تخلیه امن اضطراری در مدارس منتخب استان کرمانشاه اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: این مانور با هدف آموزش و آگاهی بخشی به عموم مردم به خصوص دانش آموزان در برخی از مدارس استان با مشارکت اعضای تیم‌های دادرس، مربیان، دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات شهرستانی برگزار شد.

محمدی بیان کرد: آموزش دانش آموزان با مشارکت آموزش و پرورش تداوم دارد و انتظار می‌رود با ادامه برنامه‌های ویژه تیم‌های دادرس دانش آموزان در تمام مقاطع به مرحله‌ای از آمادگی در برابر حوادث رسیده باشند که در هر شرایطی پاسخگوی حوادث طبیعی و غیر طبیعی باشند.

وی ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با اصول و مبانی مدیریت بحران و تمرین چگونگی پناهگیری صحیح، تخلیه امن اضطراری، اطفای حریق و امداد و نجات به منظور افزایش سطح آمادگی، از اهداف برگزاری این مانور‌ها در سطح مدارس است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها