
جام جم آنلاین؛ به گزارش مرکز اطلاعرسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایینیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان میبرد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است .
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.
وی خاطر نشان کرد: پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.
غلامرضایینیا گفت: پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریلگذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.
گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاقبستان متصل میکند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد