جام جم آنلاین؛ به گزارش مرکز اطلاعرسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایینیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان میبرد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است .
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.
وی خاطر نشان کرد: پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.
غلامرضایینیا گفت: پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریلگذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.
گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاقبستان متصل میکند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: