استاندار کرمان گفت:زیرساخت‌های گازرسانی در مناطق گرمسیری استان باید فراهم شود.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۲۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، محمدمهدی فداکار،در دیدار معاون وزیر نفت که در محل استانداری کرمان انجام شد،با بیان اینکه در بعضی ازبخش‌های استان نیاز به زیرساخت برای سوخت گاز داریم، افزود:در شرق استان کرمان1700 خانه به صورت کانکسی وجود داردکه اجازه گازکشی ندارند،علاوه براین تعدادزیادی به علت گرمسیری بودن هوا به دنبال گازکشی نرفته‌اند،لذا باید زیرساخت‌های مناسبی برای این مناطق فراهم شود.

فداکار،در ادامه گفت:حتی در حوزه جنوب نیز پروژه‌های نیمه تمامی وجود دارد و سعی ما بر این است که تا حدودی نیازها و مایحتاج اولیه آنها تا زمان سالگرد شهید قاسم سلیمانی فراهم شود،لذا نیاز است ظرفیتی برای مناطق محروم جنوب استان در نظر گرفته شود که در این خصوص نیازمند همیاری و کمک بیشتر مسئولین وزارتخانه نفت هستیم.

استاندار کرمان به معضل قاچاق سوخت هم اشاره داشت و گفت: فاصله طولانی میان شهرستان‌های استان باعث استفاده بیشتر خودروها از سوخت می‌شود.

معاون وزیر نفت نیز گفت:در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان 150 میلیارد تومان به استان تعلق گرفته است و بدون محدودیت منابع و طبق کارکردی که براساس صورت وضعیت ارائه می‌شود خدمات داده خواهد شد.

وی افزود:ما بر اساس کار مشخص شده فعالیت خود را شروع می‌کنیم،لذا مشارکت ما باید بر اساس برنامه تنظیم شده باشد.

وی ادامه داد:در رابطه با بحث زادگاه سردار دلها از سال گذشته اطلاعاتی به سازمان ارائه شده و برای آماده سازی سالن ورزشی در آن محل مشکل بین بنیاد مسکن و سازمان ورزش و جوانان حل شده و از اواخر سال گذشته پروژه به پیشرفت فیزیکی 65 درصد رسیده است.

بنا به این گزارش در این جلسه مشکلات در مورد سوخت گاز و نفت استان در میان گذاشته شد و راهکارهایی برای بهتر شدن اوضاع سوختی استان ارائه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها