رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه به دنبال توسعه الگوی کشت مناسب در استان کرمان هستیم،گفت:ما ماموریت داریم بر امنیت غذایی تلاش کنیم و از این جهت کشاورزی را به سمت امنیت غذایی پیش می‌بریم.
کد خبر: ۱۳۸۷۱۱۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سید پرویز فتاح،در دیدار بافداکار استاندار کرمان،بااشاره به طرح مجتمع کشاورزی، باغی و زراعی بنیاد مستضعفان درشهرستان ارزوئیه افزود:قبلا گلخانه‌ای درارزوئیه وجود نداشت و الان طرحی به وسعت۲۰ هکتار با اعتبار۴۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است که مراحل گاز‌رسانی آن به زودی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت آب در منطقه اظهار داشت:بهتر است  متنا سب با آب منطقه به سمت محصولات آبی کمتر برویم و سعی کنیم از آبیاری قطره‌ای و بازچرخانی آب برای گلخانه‌ها استفاده کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه ما به دنبال توسعه الگوی کشت مناسب در استان کرمان هستیم گفت:محصولات هر منطقه‌ای در چارچوب و استراتژی بنیاد باید باشند،لذا عادت‌های زراعی را تغییر دهیم و برای توسعه بر اساس چارچوب عمل کنیم.

فتاح،با بیان اینکه 2هزار بسته غذایی و معیشتی بین محرومان در ارزوئیه توزیع می‌شود،افزود:یک دستگاه آمبولانس به ارزوئیه اختصاص داده شد و بیمارستان منطقه و خانه بهداشت تجهیز می‌شود و چند زمین ورزشی نیز بررسی شده است.

فتاح،با اشاره به اینکه کارخانه نساجی کرمان سال‌ها پیش تعطیل شده و بلاستفاده مانده است،افزود:سعی ما بر این است که ملک این کارخانه مولدسازی شود و حتماً به نفع استان کرمان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها