مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خبر داد:

ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی در مناطق دو و چهار شهر کرمان

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه آبادانی شهر و رفاه شهروندان در گرو وصول درآمدهای شهرداری است،گفت:پرداخت به موقع عوارض نقش بسزایی در عمران و آبادانی  شهر دارد.  
کد خبر: ۱۳۸۶۸۴۴

 به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علیرضا نادری،در نشست شورای عمومی که باحضور اعضای شورا وشهردار برگزار شد،افزود:شهرداری سازمانی مردم نهاداست که وظیفه تامین خدمات ونیازهای شهروندان را بر عهده داردو به استناد قانون بایستی هزینه خدمات انجام شده را در قالب عوارض از ساکنان حقیقی و حقوقی هر شهر دریافت کند. 

وی ادامه داد:رفاه شهروندان در گرو وصول درآمدهای شهرداری است و زیربنای تمام درآمدهای شهرداری عوارض است و در صورت وصول عوارض رفاه شهروندان نیز کسب می‌شود.

وی دریافت بهینه و به موقع عوارض را باعث بالا بردن کیفیت زندگی در محیط‌های شهری و فراهم کننده امکانات و ارائه دهنده خدمات عمومی دانست وتصریح کرد:اطلاع‌رسانی از هزینه‌های مربوط به عوارض باعث آگاهی و روشن شدن چگونگی استفاده شهرداری از عوارض برای خدمات دهی به شهروندان خواهد شد.

نادری،افزود:پرداخت به موقع عوارض نقش موثری در عمران و آبادانی شهر داردودر صورت پرداخت عوارض توسط مردم،شهرداری با مشکل مالی مواجه نمی‌شود و چنانچه ارتباط دو سویه بین مردم و شهرداری حفظ شود مسایل مربوط به شهر نیز برطرف می‌شود.                                  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها