کد خبر: ۱۳۳۱۳۳۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محسن پوراسماعیلی،در نشست شورای شهر باتأکید بر رفع مشکلات آرامستان«بهشت کریمان گفت: مسیر آرامستان باید با همکاری دستگاه‌های متولی ایمن‌سازی شود.

وی با اشاره به بازدید ازاین پروژه با حضور فرماندار و تعدادی از اعضای شورای شهرافزود:جلساتی با دستگاه‌های متولی خواهیم داشت تا شرایط مطلوبی برای آرامستان فراهم کنیم.

سرپرست شهرداری کرمان با تأکید بر اینکه این محدوده تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد،افزود:ایمن‌سازی 13 کیلومتر مسیر بزرگراه تا آرامستان و تأمین روشنایی و آب،ازجمله مواردی است که باید به‌سرعت رسیدگی شود.

پوراسماعیلی،همچنین با اشاره به تأخیر در اجرای پروژۀ پیاده راه سازی خیابان«شهید تجلی»ومیدان«توحید»گفت:پیمانکار قبلی به تعهدات خود عمل نکرده و خلع‌ ید شده است.

وی با بیان اینکه به‌زودی موضوع را حل می‌کنیم،گفت:درتلاش هستیم پیمانکاری قوی تعیین شود و کار خیابان شهیدتجلی،حداکثرتا شهریورماه به سرانجام برسد.

سرپرست شهرداری کرمان،درخصوص پروژۀ بلوار«سپهبد شهید سلیمانی»گفت:این بلوار،یکی از منطقی‌ترین و اصولی‌ترین طرح‌های شهری است و اجرای آن ضرورت دارد؛چراکه در صورت بهره‌برداری از آن،ترافیک بلوار «جمهوری‌اسلامی»حدود 50 درصد کاهش می‌یابد.

پوراسماعیلی افزود:این پروژه از انتهای پل «شهید بهشتی» شروع می‌شود وبا عبور از خیابان «مهدیه»،محدودۀ پشت «مصلی»و میدان «عاشورا»،خیابان «شهید رجایی»،کوچه‌های 31و 38 «جهاد»تا پنج‌راه «24 آذر»،انتهای خیابان «امام جمعه»،بلوار «آزادگان»، میدان «کوثر»، سه‌راه «عطا احمدی»و بلوار «امام حسن(ع)»، به «غدیر دو» ودر ادامه،به میدان«پرواز»و فرودگاه می‌رسد.

وی ادامه داد:اولویت فعلی این طرح، ادامه کار از تقاطع بلوار«امام حسن(ع)» است که زیرسازی و آسفالت شده،اما در حال حاضر برای تردد ایمن مسدود مانده است.

سرپرست شهرداری کرمان با تأکید بر اولویت‌ تملک‌ها در محدوده بین بلوار «امام حسن مجتبی(ع)» تا راه‌آهن و محل اجرای پروژه شهدای«خلبان» افزود: باید از تملک نقطه‌ای در این مسیر خودداری کنیم.

پوراسماعیلی افزود: اجرای این بلوار در طرح تفصیلی مصوب سال 68 آمده است.

وی پروژه مهم دیگر را احداث تقاطع غیرهم‌سطح «شهید زنگی‌آبادی» در سه‌راهی«شرف‌آباد»ذکر کردوافزود:درباره این پروژه یک‌سری نکات فنی وجود دارد که باید بیشتر بررسی شود.

پوراسماعیلی،در ادامه در خصوص نیروهای مشغول در شهرداری کرمان گفت:2500نیروی رسمی،پیمانی وکارگری و2000نیروی شرکتی درشهرداری مشغول به‌کار هستند که ماهانه حدود 60 میلیارد تومان به پرسنل حقوق پرداخت می‌شود و با تمهیدات لازم، تاکنون در این زمینه مشکلی وجود نداشته است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها