استاندار کرمان خطاب به اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان:

شهر را حرفه‌ای و فنی اداره کنید/ مردم توقع دارند که شهر سیاسی اداره نشود

استاندار کرمان در دیدار با اعضای شورای شهر کرمان گفت:شهر را حرفه‌ای و فنی اداره کنید،اداره شهر با نگاه سیاسی به ضرر مردم خواهد بود و آسیب می‌زند.
کد خبر: ۱۳۳۴۷۰۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،عنوان کرد:انتخابات پیچیده‌ای داشتیم که ذیل شدیدترین تحریم‌های بی‌سابقه در نظام بین‌الملل و تلاقی بیماری سرسخت کرونا و سختی و مضایقت زندگی مردم بود و از سویی بمباران خبری را برای دلسردی مردم داشتیم اما با این وجود انتخابات سالم و بدوم حاشیه برگزار گردید.

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار انتخابات ما دست مردم با همه گرایش‌ها است و کاملا می‌شود از آن دفاع کرد،اظهار داشت:شهر کرمان اکنون به واسطه مزار سردار شهید سلیمانی،به عنوان شهر گردشگری مذهبی مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد:شورای شهر کنونی نام جریان انقلابی را یدک می کشد و عملکرد آن نیز نمودی از هویت انقلاب می‌تواند باشد.

زینی‌وند،مردمی‌بودن،فراگیری و پویایی را لازمه شورای شهر دانست و گفت: مردم توقع دارند که شهر سیاسی اداره نشود،چون این مسئله به ضرر مردم و استان و جریان انقلاب است.

استاندار کرمان افزود:شهری که با فضای سیاسی اداره شود به همه آسیب می‌زند؛شهر را باید فنی و حرفه‌ای اداره کردو همه پشت سر شهردار باشند.

وی گفت:کرمان نامی به سنگینی و تاریخ و آوازه سردار سلیمانی بوده که قرار است برای نسل‌ها احساس غرور باشد.  

استاندار کرمان به اعضای شورای شهر کرمان پیشنهاد داد تا در کارگروه‌های تخصصی استان به عنوان عضو ناظر حضور یابند و گفت:با این حضور می‌توانید در جریان مسائل قرار گرفته و نظرات و تصمیمات شما بر اساس اطلاعات مستقیم باشد.

وی آسیب‌های اجتماعی،معتادان متجاهر و حاشیه‌نشینی را ازدغدغه های کرمان دانست که باید ساماندهی شوند.

نادری،رئیس شورای شهر کرمان نیز در این جلسه گفت:منتخبان شورای ششم در کرمان بلافاصله کار خود را هر چند به صورت غیررسمی آغاز کردند و برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی از فراخوان عمومی از نخبگان و معتمدان برای انتخاب شهردار سخن گفت و افزود:لیست 126 نفره برای تصدی شهرداری کرمان به ما معرفی شد که در نهایت به لیست 5 نفره رسیدیم که حضورا در کرمان مصاحبه‌ آنها با پخش زنده انجام شد.  

نادری تصریح کرد:با رای‌گیری صورت گرفته سعید شعر‌باف به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد که در حال طی مراحل قانونی برای معرفی ایشان هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها