مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان مطرح کرد:

تکمیل عملیات پیاده‌روسازی خیابان چهارباغ خواجو

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از نوسازی پیاده‌روهای چهارباغ خواجو خبر داد و گفت: پیاده‌رو خیابان چهارباغ خواجو برای عبور نابینایان، جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شده است.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۰۴

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایمنا ؛ محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به ساماندهی پیاده‌روهای سطح منطقه سه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شرقی خیابان چهارباغ خواجو پس از زیرسازی و عملیات بلوک فرش با هزینه ۲۸ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به طول هزار متری این پیاده‌راه، افزود: با توجه به قدمت بالای خیابان چهارباغ خواجو از سنگ‌های ویژه هتن‌آباد برای سنگ‌فرش پیاده‌رو استفاده شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نهضت پیاده‌روسازی منطقه سه تاکنون خیابان‌های باغ گلدسته، کمال‌اسماعیل، نشاط، هاتف و عبدالرزاق نوسازی شده است، همچنین این پیاده‌روها برای عبور نابینایان، جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: در جریان ساماندهی پیاده‌روها تمام پل‌های غیراستاندارد در مسیر جمع‌آوری یا اصلاح شده است.

کلاهدوزان با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوسی که در مسیر ساماندهی قرار دارد با ایستگاه‌های طرح جدید جایگزین می‌شود، خاطرنشان کرد: در ادامه این روند، به‌زودی ساماندهی پیاده‌روهای خیابان فلسطین تکمیل خواهد شد و احداث پیاده‌روی خیابان احمدآباد نیز انجام می‌شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها