مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: رنگ‌آمیزی وسایل حرکت درمانی، سطل‌های زباله، نرده‌ها، سرویس‌های بهداشتی و المان‌های موجود در پارک‌ها با هدف حذف آلودگی بصری و مهیا کردن محیطی پاک و سالم برای شهروندان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۰۳

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایمنا ؛ سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت بوستان‌ها به عنوان ظرفیتی برای تفریح شهروندان اظهار کرد: با توجه به شرایط زندگی در شهرها اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده است، زیرا شهروندان با پرهیز از فضاهای بسته و منازل، اشتیاق بیشتری برای وقت گذراندن در پارک‌ها دارند.

وی ادامه داد: پارک‌های سطح منطقه ۹ بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرجگاهی اصفهان است که در طول شبانه‌روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان است و بهسازی اساسی این اماکن جزو اولویت‌های شهرداری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به بازدید از پارک‌های سطح این منطقه به‌منظور ساماندهی آن، خاطرنشان کرد: نوسازی و بهسازی نیمکت‌ها، آلاچیق‌ها، سطل‌های زباله، تعویض و مرمت کف‌پوش‌ها، حذف و رفع موانع پرخطر فیزیکی و بررسی تجهیزات ورزشی و زمین‌های بازی کودکان با پیگیری واحد زیباسازی این منطقه با اعتباری بالغ بر هزار میلیون ریال در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی وسایل حرکت درمانی، سطل‌های زباله، نرده‌ها، سرویس‌های بهداشتی و المان‌های موجود در پارک‌ها با هدف حذف آلودگی بصری و مهیا کردن محیطی پاک و سالم برای شهروندان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی در حال انجام است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: در راستای تأمین رفاه و آسایش شهروندان با پیگیری واحد زیباسازی منطقه ۹ شهرداری اصفهان، مبلمان شهری پارک‌ها مطابق با معیارها و طراحی نوین بازطراحی و بهسازی می‌شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها