اجلاسیه سالانه مجمع بسیج استان کرمان با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۳۹۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛اجلاسیه سالانه مجمع بسیج استان کرمان باحضور نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام جمعه کرمان،فرمانده سپاه ثارالله استان،معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندارکرمان، رئیس و اعضای مجمع بسیجیان استان،جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی،صنعتی و فناوری پیشرفته دانشگاه برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دراین اجلاسیه با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان به‌ ویژه شهدای امنیت و شهیدسپهبد قاسم سلیمانی،اظهارداشت:در تمام جوامع کانون توجهات به نسل جوان جامعه است واتفاقات مثبت و منفی در بین این نسل رخ می‌دهد.

وی گفت:بسیج خاستگاه جوانی دارد و جوان مؤمن و تراز انقلاب اسلامی درآن فعالیت می‌کند،جوان دارای انگیزه وانرژی است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارها را به نتیجه می‌رساند.

امام جمعه کرمان افزود:امید به پیروزی در تمام برنامه‌های بسیج وجود دارد و جوان این خاصیت پیروزی و فتح را دوست دارد.

علیدادی سلیمانی،بیان کرد:دانش باید به نقشه راه تبدیل شود و این دانش در خدمت به مردم قرار گیرد.نخبگان بسیجی در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارند و طرح‌های خوبی ارائه شده که باید عملیاتی شود.

رحمان جلالی،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز دراین اجلاس،ظرفیت بسیج را یک فرصت طلایی برای کشور دانست و گفت:طرح‌های بسیج برای دولت انقلابی اهمیت دارد،گفتمان دولت همان گفتمان بسیج،ولایت و امامین انقلاب است.

وی،اظهارداشت:پیام رهبرمعظم انقلاب حجت را در دسته‌بندی افرادی که در جریانات اخیر به خیابان‌ها آمدند،تمام کرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارکرمان به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین نیز اشاره داشت و گفت:نظام مقدس اسلامی به‌ دنبال رفع مشکلات است و از مشکلات مردم غافل نیست.

جلالی،افزود:راهبرددشمن تغییر فاز به سمت نارضایتی‌هایی درجامعه است و حتماً باید توطئه دشمن را خنثی کرد، یکی از راهبردهای کلان دشمن ایجاد نارضایتی‌ها است.

وی گفت:در مجمع بسیج استان کرمان مسئله شناسی به خوبی انجام شده است،از طرح‌های خوبی که در مجمع بسیج استان کرمان ارائه شده،استقبال می‌کنیم و خروجی جلسه برای اجرایی شدن پیگیری خواهیم کرد.

سردار محمدعلی نظری،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:تمام معضلات فرهنگی دراستان کرمان احصاء و طرح برای رفع مشکلات فرهنگی ارائه شده است.

وی،ادامه داد:مهمترین ظرفیتی که امروزدرخدمت مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمان قرار دارد،ظرفیت نخبگان بسیجی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:بیش از 400 روستا در سطح استان کرمان آبرسانی شدند،150هزار نفر در طرح آبرسانی سپاه به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا کردند و بیش از هزار و 500روستا در سطح استان کرمان که مشکل آبرسانی دارند در اولویت سپاه و بسیج برای آبرسانی قرار دارند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها