اگر قبلاً بلیط هواپیما یا بلیط قطار را به صورت اینترنتی نخریده‌اید، انجام این کار برای اولین بار می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد.
اگر قبلاً بلیط هواپیما یا بلیط قطار را به صورت اینترنتی نخریده‌اید، انجام این کار برای اولین بار می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۵۶

ممکن است برای خرید بلیط چراها و چگونه‌های زیادی در ذهن شما باشد و ندانید که از کجا باید شروع کنید. اول از همه بهتر است با این تصمیم شروع کنید که سفری که در ذهن دارید کاملاً ارزشش را دارد! بعد باید بدانید که بسته به آنچه برای شما مناسب است، راه‌های مختلفی برای خرید بلیط قطار و هواپیما وجود دارد. در این مقاله از سفر مارکت قصد داریم نحوه خرید بلیط هواپیما و قطار در سفرمارکت را توضیح دهیم.

 

نحوه خرید بلیط هواپیما ارزان از طریق سفرمارکت

شما می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت بدون هیچ دردسری مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما را رزرو کنید.

·        در مرحله اول می‌بایست وارد قسمت تهیه بلیط هواپیما (https://safarmarket.com/flights) در اپلیکیشن یا سایت سفرمارکت شوید.

·        در مرحله دوم شما باید مبدا، مقصد، تاریخ رفت و تاریخ برگشت و تعداد نفرات را وارد کنید، سپس بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

·        حالا تمامی پروازهایی که در بازار موجود هست به ترتیب قیمتی که دارند، بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند.

·        در مرحله سوم، زمانی که شما بلیط هواپیما را انتخاب کردید، دکمه‌ای وجود دارد که بر روی آن خرید از بین چند سایت نوشته شده، بر روی آن کلیک کنید.

·        حال سایت‌هایی که آن پرواز را عرضه می‌کنند را می‌توانید مشاهده کنید، قیمت آن‌ها نیز به ترتیب از کم به زیاد است.

·        هر فروشنده‌ای که انتخاب کردید، دکمه خرید را بزنید تا به سایت آن شرکت هواپیمایی وارد شوید و بعد از کامل کردن داده‌های خود و سایر مسافران و بررسی قوانین مربوطه می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

·        پس از اینکه بلیط خود را تایید نهایی کردید، بلیط برای شما ایمیل می‌شود، از طریق سایت فروشنده نیز می‌توانید بلیط را مشاهده کنید.

When Is the greatest Time for you to Book Worldwide Airfare Tickets? -  Online Tour Epl

 

نکات قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی

بهتر است پاسپورت خود را در دست داشته باشید تا بتوانید تمام اطلاعات را درست هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی خود پر کنید. بسته به اینکه از کدام وب سایت بلیط خود را خریداری می‌کنید، ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات پاسپورت را فورا وارد کنید یا این که بعداً، پس از خرید بلیط، آن را پر کنید.

حتما قبل از کلیک بر روی دکمه "خرید" نام و نام خانوادگی خود را دو سه بار بررسی کنید.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما:

·        نام و نام خانوادگی

·        تاریخ تولد

·        شماره پاسپورت

اطمینان حاصل کنید که کارت اعتباری یا نقدی شما برای خریدهای آنلاین فعال شده است. پرداخت آنلاین بلیط هواپیما دردسر کمتری دارد و زمان کمتری نسبت به خرید اینترنتی بلیط از شما می‌گیرد.

مزایا خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط هواپیما از سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت این است که در این پلتفرم شما می‌توانید سایت‌های انواع فروشنده‌ها با قیمت‌های گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید و مناسبت‌ترین آنها را انتخاب کنید. بنابراین دیگر لازم نیست وقت خود را برای مرور کردن سایت‌های گوناگون هدر دهید و در برابر قیمت‌های متفاوت سرگردان شوید. با این شیوه حتی می‌توانید ارزان‌ترین و مقرون‌به صرفه ترین بلیط‌ها را انتخاب کنید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید بلیط چارتر یا بلیط لحظه‌آخری هم مناسب با شرایط خود تهیه کنید.

برخی دیگر مزایای مهم تهیه بلیط پرواز از سفرمارکت شامل موارد زیر است:

۱. تمامی قیمت‌ها را به صورت یکجا با یک کلیک مشاهده می‌کنید: زمانی که مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کرده و دکمه جستجو را بزنید، تمامی پرواز‌های مسیر درخواستی شما به همراه انواع قیمت‌ها و شرکت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

۲. دارابودن تقویم قیمت: زمانی‌ که مسیر مورد نظر خود را انتخاب کردید، در گزینه تقویم قیمتی می‌توانید مقرون‌به‌صرفه‌ترین یا ارزان‌ترین بلیط را تهیه کنید. در این بخش بلیط‌های کم‌قیمت در طی یک ماه، با رنگ سبز نشان داده‌ می‌شوند.

۳. فروشندگان بلیط اعتبارسنجی می‌شوند: سفرمارکت با شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی که دارای نمادذ اعتماد الکترونیکی و مجوز هستند همکاری می‌کند. این شرکت‌ها می‌بایست مجوز‌های خودر از وزارت گردشگری یا سایر سازمان‌های صنعت سفر و گردشگری تهیه کنند.

۴. پشتیبانی همه روزه: سفرمارکت دارای پشتیبانی همه‌روزه و کاملی است تا کاربران با خیال راحت بتوانند انواع خدمات گردشگری مورد نیاز خود دریافت کنند. این پشتیبانی هم به صورت آنلاین ارائه می‌شود و بهم به صورت تلفنی.

۵. بیشترین پوشش پروازی: در سفرمارکت تنها یک آژانس یا شرکت گردشگری خدمات ارائه نمی‌دهد، بلکه شرکت‌ها و آژانس‌های گردشگری متفاوتی در این پلتفرم خدمات ارائه می‌دهند. در سفرمارکت هم می‌توانید انواع پروازهای داخلی را پیدا کنید و هم پروازهای خارجی. همچنین شما می‌توانید بنا به نیاز خود بلیط لحظه آخری یا چارتر نیز انتخاب کنید. بنابراین محصولات عرضه شده در سفرمارکت دارای تنوع بسیاری است.

 

 

نحوه تهیه بلیط قطار از سفرمارکت

برای تهیه بلیط قطار از سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت باید در ابتدا وارد صفحه بلیت قطار شوید و سپس مراحل زیر را طی کنید:

·        در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، در ابتدا یک طرفه بودن یا رفت و برگشت بودن قطار مورد نظر خود را تعیین کنید.

·        در گوشه بالا سمت چپ چنانچه خواهان کوپه دربست هستید، آن گزینه را فعال کنید، در غیر این صورت آن گزینه را رها کنید.

·        حال نوبت تعیین مبداء، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافر است که در هر فیلد می‌توانید موارد مورد نظر خود را وارد کنید. سپس گزینه جستجوی بلیط قطار را بزنید.

·        پس از اینکه قسمت جستجوی بلیط را زدید، وارد صفحه انواع قطارها و قیمت‌ها می‌شوید که هر کدام مورد نظرتان هست را می‌توانید انتخاب کنید و بر گزینه انتخاب بلیط کلیک کنید.

 

فرارو | خرید بلیط قطار تهران آنکارا چقدر هزینه دارد؟

مزایا خرید بلیط قطار از سفرمارکت

در سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت، شما به راحتی می‌توانید مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط قطار را رزرو کنید. در سفرمارکت شما می‌توانید خیلی سریع قیمت‌های بلیط ارائه شده توسط انواع شرکت‌ها را در مسیر مورد نظر خود مقایسه کنید و بهترین آن را انتخاب کنید. اگر اپلیکیشن سفرمارکت را در گوشی خود نصب کرده باشید، نوتفیکیشن و اخبار تخفیف بلیط‌ها و بلیط‌های ارزان قطار برای شما ارسال می‌شود. همچنین انواع قطارها تحت پوشش‌ سفرمارکت هستند تا شما هر کدام که مورد نظرتان است را انتخاب کنید. پشتیبانی همه روزه نیز از ارکان مهم خدمات‌رسانی سفرمارکت به مشتریان است.

 

کلام آخر

سفرمارکت تحت عنوان یکی از بزرگترین بازار‌های آنلاین گردشگری شناخته می‌شود. در این پلتفرم انواع بلیط‌های رفت ‌و آمد سفر خود را می‌توانید تهیه کنید. همچنین به راحتی می‌توانید اقامتگاه یا تور گردشگری مناسب خود را رزرو کنید. تمامی این اقدامات را در سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید انجام دهید..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها