شرکت خدمات مسافرتی ایوار در نظر دارد پنجمین دوره آموزش راهنمایان گردشگری خود را در پی سیاست ارتقای دانش راهنمایان گردشگری فعال در تورهای خروجی و به منظور استاندارد سازی خدمات رسانی به مسافران ایرانی، در تابستان سال ۱۴۰۲ اجرا نماید.
کد خبر: ۱۴۰۸۶۳۶

شرکت خدمات مسافرتی ایوار در نظر دارد پنجمین دوره آموزش راهنمایان گردشگری خود را در پی سیاست ارتقای دانش راهنمایان گردشگری فعال در تورهای خروجی و به منظور استاندارد سازی خدمات رسانی به مسافران ایرانی، در تابستان سال ۱۴۰۲ اجرا نماید.

فراخوان پنجمین دوره آموزشی راهنمایان تورهای خروجی

آژانس هواپیمایی ایوار، به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) با تاکید بر نقش راهنمایان تور بر روی کیفیت سفر‌های اجرا شده، در راستای آموزش و ارتفای کیفیت راهنمایان تور اهتمام می‌ورزد. بسیاری از راهنمایان این آژانس مسافرتی، از افراد با تجربه حوزه گردشگری در ایران هستند و علاوه‌بر اجرای تور، در آموزشگاه ها و موسسات مختلف در حال تدریس شاخه‌های مختلف صنعت گردشگری می‌باشند. علاوه بر دارا بودن کارت رسمی تورگردانی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راهنمایان ایوار موظفند در دوره‌های داخلی این شرکت نموده و در صورتی که با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارند، به تیم اجرایی ایوار اضافه خواهند شد.

فراخوان پنجمین دوره آموزشی راهنمایان تورهای خروجی

پس از گذشت ۶ سال از آخرین دوره آموزشی برگزار شده در سال ۱۳۹۶ ، ایوار در تابستان امسال برای پنجمین بار دوره آمورشی راهنمایان تورهای خروجی را برگزار می‌نماید. لذا بدین وسیله از راهنمایان محترم گردشگری علاقمند دعوت می‌نماید جهت شرکت در این دوره‌، مدارک ذیل را آماده و حداکثر تا پایان روز جمعه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ به آدرس الکترونیکی job@eavar.com ارسال نمایند:

مدارک مورد نیاز:
۱- اسکن کارت ملی
۲- اسکن کارت معتبر راهنمایان گردشگری از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در صورت داشتن هر دو کارت فرهنگی و طبیعت گردی، لطفا هر دو مورد ارسال گردد. (گواهی پایان دوره مورد قبول نمی‌باشد)
۳- رزومه کامل تحصیلی و شغلی (CV)
۴- عکس رنگی پرسنلی (مربوط به حداکثر ۶ ماه گذشته)
۵- ۲ فیلم کوتاه ۱ و ۲ دقیقه‌ای به شرح زیر:
یک دقیقه معرفی فرد متقاضی
دو دقیقه «معرفی بزرگ‌ترین کلیسای اروپا و نحوه ورود و بازدید از این کلیسا»

اگر علاقه‌مند به شرکت در این دوره هستید، به این موارد دقت کنید:

۱- کلیه مدارک خواسته شده با فرمت PDF و یا JPG رنگی و به صورت خوانا اسکن و ارسال گردد.
۲- فیلم‌ها معرفی با فرمت MP4 و یا AVI و به زبان انگلیسی تهیه و ارسال گردد.
۳- ایمیل با عنوان TL TRAINING 2023 و با نام شخص متقاضی ارسال گردد.
۴- پس از ارسال مدارک در مهلت تعیین شده مدارک بررسی و زمان مصاحبه حضوری در محل شرکت اعلام خواهد شد.
۵- بدیهی است به درخواست‌ها و مدارکی که بعد از مهلت مشخص شده و یا خارج از چارچوب درخواستی تنظیم و ارسال گردد، ترتیب اثری داده نخواهد شد.
۶- پس از پذیرفته شدن، کلاس های آموزشی در تهران برگزار می‌شود که شرکت در کلیه کلاس های تئوری و عملی الزامی است.
۷- در پایان دوره مدرک آژانس ایوار به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.
۸- هزینه های این دوره آموزشی توسط شرکت ایوار پرداخت خواهد شد.

درباره آژانس ایوار:

آژانس مسافرتی ایوار، نامی آشنا برای مسافران و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری به حساب می‌آید. این آژانس مسافرتی، فعالیت خود را از سال ۸۱ و با اجرای تورهای زمینی اروپا (ویژه دانشجویان) آغاز کرد. امروز این شرکت علاوه‌بر اینکه به عنوان یکی از شناخته ‌شده‌ترین ارائه دهندگان خدمات تورهای اروپایی به حساب می‌آید، سایر خدمات گردشگری نظیر بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، صدور گواهینامه بین‌المللی، صدور بیمه مسافرتی، صدور بلیط قطار و اتوبوس‌های اروپا، خدمات سی آی پی فرودگاه امام و … را ارائه می‌نماید.

فراخوان پنجمین دوره آموزشی راهنمایان تورهای خروجی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها