استاندار سمنان با بیان اینکه شهرستان مهدی‌شهر از ظرفیت‌های خوبی برای رشد و توسعه برخوردار است، گفت: اتفاقات خوبی برای ایجاد قطب دامپروری در مهدی‌شهر رخ داده است.
کد خبر: ۱۳۸۵۹۵۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه با توجه به وجود عشایر و تولیدات خوب این منطقه می‌تواند به قطب دامپروری استان سمنان تبدیل شود، ابراز داشت: در این راستا اتفاقات خوبی نیز رخ داده و اقدامات لازم در شرف انجام است.

وی ضمن بیان اینکه تلاش در راستای گاز رسانی به مناطق کوهستانی شهرستان مهدی‌شهر شایان تقدیر است، افزود: این منطقه ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارد که فراهم کردن زیرساخت‌های لازم می‌تواند به رونق اقتصادی این شهرستان و استان سمنان کمک کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تاکنون ۶۵ واحد صددرصد راکد صنعتی و تولیدی در استان سمنان احیا شده است، ابراز داشت: این اقدام برای شهرستان مهدی‌شهر و کارخانه‌های مهم آن در حال انجام است تا با رونق گرفتن صنعت ضمن کمک به اشتغال جوانان و کاهش بیکاری در پویایی هر چه بیشتر منطقه نیز اثرگذار باشیم.

هاشمی ضمن تقدیر از حضور گرم و پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: مردم استان سمنان با حضور پرشکوه خود بار دیگر اثبات کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی پایدار و بالنده است.

وی با بیان اینکه سیزدهم آبان، سالروز سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان است، افزود: خوشبختانه از برکت این سفر اتفاقات بسیار خوبی در استان به انجام رسید و امروز تاکید رئیس جمهور به مسئولان نیز در میان و کنار مردم بودن و انجام کار برای آنها است.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها