در دیدار استاندار سمنان با امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر مطرح شد:

مهدیشهر به قطب دامپروری کشور تبدیل شود

امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر با استاندار سمنان دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر با استاندار سمنان دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۵۸

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، «حبیب الله اقیان» رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر در این دیدار ضمن عرض تبریک مجدد انتصاب سید محمدرضا هاشمی به عنوان استاندار سمنان، به بیان مختصری از رویدادها و رخدادهای مهم شهرستان مهدیشهر از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون پرداخت و  به بیان مشکلات عمده این شهرستان در خصوص عدم استقرار برخی ادارات مهم در شهرستان و رویکرد نادرست اجرایی و ایجاد موانع ناشی از عدم تخصص برخی مدیران، مشکلات دسترسی به بیمارستان ۱۵خرداد دربند و کمبود امکانات و تجهیزات مربوط به بخش‌های مهم بیمارستان، مشکلات مربوط به عشایر شهرستان، معضلات و موانع پیش روی کارخانه پاکریس و مشکلات مدیریت شهری و ... پرداخت که پس از طرح این موضوعات توسط رئیس شورای شهر مهدیشهر، مقرر گردید تا مشکلات اولویت بندی شده و طی جلسات ماهیانه مورد جمع بندی، رسیدگی و پیگیری قرار بگیرد.

در ادامه  «سید مرتضی متولیان» نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر خواستار حمایت همه جانبه استاندار و مجموعه مدیران استانداری و ادارات کل استان و همراهی آنها با مدیریت شهری مهدیشهر شد.

همچنین در ادامه  «حسین عرب» عضو شورای شهر مهدیشهر به بیان نکاتی در خصوص مشکلات ورزش شهرستان‌ مهدیشهر و جامعه ورزشکاران این شهرستان پرداخت و بر حفظ جایگاه و حمایت از قهرمانان و برطرف کردن مشکلات آنان تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به ضعف مدیریت ورزش در شهرستان‌ مهدیشهر، خواستار ورود و حمایت همه جانبه استاندار سمنان از جامعه ورزشی شهرستان‌ مهدیشهر شد.

در ادامه  «مهدیه سامعی» عضو شورای شهر مهدیشهر با تشکر از حضور استاندار سمنان در شهرستان مهدیشهر به بیان موانع و مشکلات پیش روی مردم شهر بخصوص بانوان پرداخت و اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت و پیگیری استاندار سمنان؛ مسائل مربوط به بانوان بررسی و حل و فصل شود.

همچنین «علی اکبر معصومیان» عضو شورای شهر مهدیشهر در ادامه با بیان  مشکلات عشایر مهدیشهر و معضلات پیش آمده در خصوص  نهاده های دامی  و با اشاره به سخنان رئیس جمهور درباره تبدیل مهدیشهر به قطب دامپروری کشور، ابراز امیدواری کرد تا با دیدگاه مثبت استاندار سمنان در این خصوص اتفاقات مثبتی در آینده نزدیک برای شهرستان مهدیشهر رقم بخورد.

 در ادامه جلسه استاندار سمنان اظهار کرد: از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بارانی، امام‌ جمعه مهدی‌شهر و اعضای شورای اسلامی این شهر کمال تشکر و سپاس را دارم.‌

وی افزود: حجت‌الاسلام‌والمسلمین بارانی، انسانی اخلاق‌مدار، بی‌ریا و دلسوز است که سرمایه‌ای برای شهرستان مهدی‌شهر و استان سمنان محسوب می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه دولت دکتر رئیسی جهادی و شبانه‌روزی است، تصریح کرد: باید برای تحقق وعده «شهرستان مهدی‌شهر؛ قطب دام‌پروری کشور» تلاش کنیم.

سیدمحمدرضا هاشمی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم برای تحقق امور و رفع مشکلات مردم و کشور، همچون دوران اوایل انقلاب باید به‌صورت جهادی و انقلابی عمل کرد و بی‌شک امروز برنامه‌های ۱۴۰۰ با روحیه دهه ۶۰ کارساز خواهد بود.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها