بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

کد خبر: ۱۳۸۴۱۰۴

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

برای همه پیش آمده است که بعد از ازدواج برای گذراندن دوره ماه عسل یکی از شهرهای داخل ایران را انتخاب کنند. برای شروع شیرین یک زندگی مشترک رفتن به سفر پیشنهاد خوبی است. در این میان، شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا و وجود تفریحات بسیار و بازارهای متنوع، مقصد بسیاری از تازه عروس و تازه دامادها است. با سفر به شهر مقدس مشهد با یک تیر می توان چند نشان زد؛ هم از حرم مطهر زیارت کرد و هم به تفریح و گردش، دیدن جاذبه ها و سر زدن به بازارهای شهر مشهد مشغول شد. در این میان بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل مناسب ترین گزینه جهت اقامت و ساختن خاطره های دلنشین است. ما در این نوشتار به شما کمک خواهیم کرد تا در حین رزرو هتل های مشهد برای گذراندن دوره ماه عسل خود، بهترین گزینه ها را جستجو کنید. در ادامه لیست هتل هایی که می توانید برای ماه عسل رزرو کنید را به همراه جزئیان آن ها به شما معرفی می کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد به حساب می آید؛ زیرا نوساز بوده و ظاهری شیک با امکاناتی لوکس دارد. این هتل تا حرم مطهر امام رضا(ع) با خودرو 2 دقیقه فاصله دارد و با پای پیاده نیز 10 دقیقه زمان نیاز دارید تا به حرم برسید. هتل درویشی مشهد در سال 1390 با 23 طبقه، 223 اتاق و 618 تخت بهره برداری شد و تا بحال نیازی به بازسازی پیدا نکرده است. دید اتاق ها به خیابان و کوچه است. رستوران آتریوم (با 400 نفر ظرفیت)، بیزنس روم و سالن اجتماعات با ظرفیت های 30 و 400 نفر، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سرویس حرم هر نیم ساعت یکبار در روز، سالن ورزش و بیلیارد، چایخانه سنتی، آتلیه، گیم نت، کافی شاپ، فروشگاه، آرایشگاه، اتاق بازی، مرکز خرید، پارک کودک و زمین ورزشی از جمله امکانات ویژه ای است که در اختیار میهمانان قرار می گیرد. جاذبه هایی همچون پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، کلیسای مسروپ مقدس، موزه های مشهد، بازار رضا و... دسترسی خوبی به این هتل دارد.

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد که نوسازترین هتل در مشهد است، بهترین هتل مشهد برای ماه عسل زوج ها به شمار می آید. این هتل در سال 1401 با 13 طبقه، 107 اتاق و 296 تخت بهره برداری شد که اتاق های آن به حرم، خیابان و محوطه هتل دید دارد. با رزرو این اقامتگاه می توانید در عرض 3 دقیقه به حرم مطهر امام رضا برسید. امکانات خاصی همچون رستوران با ظرفیت 200 نفر، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، پارکینگ، فروشگاه، مرکز خرید، کافی شاپ، فضای سبز و خدمات CIP در این مجموعه برای استفاده میهمانان تدارک دیده شده است. جاذبه هایی مانند گنبد خشتی، مصلی تاریخی، مقبره پیر پالان دوز، بازار فردوسی، مرکز خرید آسمان و... در نزدیکی این مجموعه قرار گرفته است.

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد که به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل شناخته شده است، در سال 1392 بنا شد. این هتل در 18 طبقه خود 300 اتاق و 723 تخت دارد که این اتاق ها به خیابان و کوچه دید دارد. با رزرو یکی از اتاق های هتل مدینه الرضا 2 دقیقه تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارید. امکانات خوبی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، رستوران، بیزنس روم، سالن اجتماعات و کنفرانس، اتاق بازی، مرکز خرید، فروشگاه، آتلیه و... در هتل مدینه الرضا در دسترس میهمانان قرار داده شده است. جاذبه هایی مثل موزه های مشهد، مسجد گوهرشاد، آرامگاه شیخ بهایی، مقبره پیر پالان دوز، آرامگاه نادر افشار، بازار رضا و... در نزدیکی این هتل قرار دارند. شما می توانید این هتل را به راحتی از رزرواسیون سیتا (Cita.ir) رزرو کنید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد است که پنج ستاره دارد. این هتل در 20 طبقه با 358 اتاق و 704 تخت در سال 1389 به بهره برداری رسید که اتاق های آن به حرم دید دارد. شما با رزرو این هتل می توانید در عرض 3 دقیقه از ورودی باب الرضا به حرم مطهر امام رضا برسید. امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، رستوران، 5 رستوران برای ذائقه های مختلف، سالن کنفرانس و اجتماعات، بیزنس روم، کافی شاپ، سالن ورزش، اتاق بازی، گیم نت، آرایشگاه، خدمات پزشکی، سالن بیلیارد، خدمات نگهداری کودکان، مرکز خرید، فروشگاه، سرویس حرم و... در این هتل برای استفاده میهمانان در دسترس قرار داده شده است. پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا، کلیسای مسروپ مقدس، موزه های مشهد، آرامگاه شیخ بهایی و... از جمله جاذبه هایی هستند که به این هتل نزدیک اند.

هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل پنج ستاره ضیافت الزهرا از هتل های نوساز مشهد است و بهترین هتل مشهد برای ماه عسل به حساب می آید. این هتل با 12 طبقه، 145 اتاق و 356 تخت در سال 1400 به بهره برداری رسید؛ ضمن اینکه اتاق های آن به حرم مطهر امام رضا دید دارد. شما با رزرو این مجموعه می توانید از ورودی شیخ طبرسی در عرض 6 دقیقه به حرم مطهر برسید. از امکانات این هتل می توان به دو رستوران صفا و فدک، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، استخر، جکوزی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، مرکز خرید، سالن ورزش، خدمات CIP و... اشاره کرد. جاذبه هایی مانند گنبد خشتی، مسجد گوهرشاد، موزه های مشهد، آرامگاه شیخ بهایی، مقبره پیر پالان دوز، بازار رضا، مجتمع تجاری آرمان و... فاصله کمی با هتل ضیافت الزهرا دارند.

هتل الماس 2 مشهد

هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است که در میان مسافران بسیار محبوب واقع شده است. این هتل از سال 1395 با 25 طبقه، 218 اتاق و 600 تخت آماده خدمت رسانی به زوج های جوان و دیگر مسافران مشهد است. سوئیت هانی مون رویال نیز برای رزرو در اختیار زوجین قرار می گیرد. شما با رزرو این اقامتگاه تا ورودی باب الرضا حرم مطهر 2 دقیقه فاصله دارید. در هتل لوکس الماس 2 مشهد استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، رستوران، اتاق بازی، چایخانه سنتی، گیم نت، سرویس حرم، مرکز خرید و... جهت استفاده در اختیار شما میهمانان قرار می گیرد. همچنین جاذبه هایی مانند پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا، مرکز خرید آسمان، کلیسای مسروپ مقدس، موزه های مشهد و... تا هتل الماس 2 مشهد فاصله کمی دارند.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل پنج ستاره بین المللی قصر مشهد یکی از بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد است که طرفداران بسیاری دارد. این هتل تا حرم مطهر امام رضا، 2 دقیقه فاصله دارد و دارای 12 طبقه، 220 اتاق و 400 تخت است که برخی از این اتاق ها به حرم امام رضا دید دارند. هتل بین المللی قصر مشهد امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، 4 رستوران متنوع، بیزنس روم، سالن کنفرانس، کافی شاپ، آتلیه، گیم نت، فروشگاه، آرایشگاه، اتاق بازی، مرکز خرید، سالن ورزش، پارک کودک، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، خدمات نگهداری کودک و... را در اختیار شما میهمانان عزیز قرار می دهد. این هتل تا بوستان میرزا کوچک خان، باغ خونی، بازار رضا، مرکز خرید آسمان، برج تجاری آکسون، کلیسای مسروپ مقدس و موزه های مشهد دسترسی راحتی دارد. ذکر این نکته ضروری است که سوئیت هانی مون (ماه عسل) برای زوجین در نظر گرفته شده است.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل پنج ستاره و زیبای قصرالضیافه بهترین هتل مشهد برای ماه عسل به شمار می رود که در سال 1385 با 3 طبقه، 57 اتاق و 155 تخت بهره برداری شد. ضمن اینکه این اتاق ها به حرم مطهر امام رضا، خیابان و محوطه زیبای هتل دید دارند. شما با رزرو هتل قصر الضیافه مشهد می توانید در عرض 5 دقیقه از طریق ورودی شیخ طبرسی به حرم امام رضا دسترسی داشته باشید. از امکانات ویژه این مجموعه می توان به رستوران با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اتاق بازی، ماساژ، پارک کودک، بازی های ویدئویی، فضای سبز و... اشاره کرد. لازم به ذکر است هتل قصرالضیافه مشهد تا گبد خشتی، آرامگاه شیخ نخودکی، موزه های مشهد، ارامگاه شیخ بهایی، مسجد گوهرشادی، بازار مرکزی، بازار رضا، مقبره پیر پالان دوز و... فاصله کمی دارد.

چگونه بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل را رزرو کنم؟

تا اینجای کار بهترین هتل هایی که می توانید برای ماه عسل انتخاب و رزرو کنید را معرفی کردیم؛ حال نوبت آن می رسد که به شما چگونگی رزرو این هتل ها را توضیح دهیم. رزرواسیون سیتا به آدرس Cita.ir امکان رزرو تک تک این هتل ها را به راحتی برای شما فراهم نموده است. شما می توانید در قسمت جستجو، نام این هتل ها را بنویسید و پس از مشخص کردن بازه زمانی مورد نظر، اطلاعات کلی هتل را به همراه لیست اتاق ها مشاهده کنید. در نهایت با انتخاب یکی از هتل ها آن را به سرعت و به صورت آنلاین در کمترین زمان، رزرو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها