نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس ،اولین نرم افزار و پلتفرم نمایشگاه مجازی سه بعدی واقعی با امکان گشت زنی بازدیدکنندگان در سالن ها و ایجاد تعاملات با غرفه داران و بازدید از کاتالوگ ، بروشور ، فیلم و تیزر و...از غرفه ها با تیپ مختلف در محیطی هیجان انگیز و جذاب است.
کد خبر: ۱۳۸۴۱۰۲

 

 

شروع کار هایتکس به عنوان اولین نمایشگاه مجازی از سال 1398 می باشد.

در حال حاضر نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس همگام با تکنولوژی و با توجه به نیازسنجی واحد های کسب و کار خود پس از ایجاد تغییرات مثبت بر اساس تجربه برگزاری چندین نمایشگاه با نسخه قبلی در سال گذشته، اقدام به راه اندازی نسخه جدید اولین سامانه هوشمند نمایشگاه مجازی و سه بعدی کرده است.

افزایش سرعت پلتفرم، برطرف کردن نقاط ضعف نسخه قبلی ، اضافه شدن نسخه مربوط به تلفن همراه ، امکان نمایش و برگزاری رویدادها در حین برگزاری نمایشگاه، برگزاری کلاسها و کارگاه های آموزشی آنلاین و به روز رسانی غرفه ها، تغییر در طراحی و چیدمان و امکانات غرفه ازجمله مزایای نسخه جدید می باشد.

هم اکنون هایتکس آماده ارائه سرویس درساخت نمایشگاه مجازی و برگزاری نمایشگاه های مجازی به سازمانها ، نهادها و شرکت های برگزار کننده نمایشگاه میباشد.

درنمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس می توانید در هر زمان و هرمکان از طریق رایانه و یا تلفن همراه به راحتی و در آرامش از نمایشگاه بازدید فرمایید..

-بازدید از نمایشگاه مجازی بدون مرز مکانی و زمانی از هر جای دنیا که راهکاری برای معرفی و صادرات صنایع بزرگ و کوچک کشور میباشد جزو بهترین راه های بازاریابی کسب و کار شماست.

کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری،مصرف بهینه سوخت،کاهش ترافیک،کمک به محیط زیست و هوای سالم و پاک،امکان برگزاری نمایشگاه در دوران بیماریهای اپیدمی بدون ایجاد تجمعات پرخطر،کاهش هزینه برای غرفه داران و مدیران کسب و کار جهت معرفی محصولات و خدمات ،استقبال بازدیدکنندگان به دلیل راحتی در بازدید از نمایشگاه مجازی و ....

-امکان تعامل متنی و تصویری بازدید کنندگان با غرفه داران و دسترسی به اطلاعات کاملی از کسب و کارهای شرکت کننده در نمایشگاه ها

و همچنین امکان انتخاب آواتار یا عکس پروفایل برای بازدیدکنندگان و همچنین تعامل بازدید کنندگان در سالن های نمایشگاهی با یکدیگر تنها گوشه ای از مزایای نرم افزار و پلتفرم هایتکس میباشد.

امروزه تمام شرکت ها و کسب وکارها درهمه ی زمینه ها با خدمات و محصولات متفاوت در بازار هستند که هر کدام با شیوه های بازاریابی مختلف برای پیشرفت کار خود تلاش میکنند.

گاهی شما به عنوان یک مدیر کسب و کار با وجودی که سطح کیفیت محصولات و خدمات بالایی را ارائه می دهید ولی در بازار فروش از دیگر شرکت ها عقب می مانید!

حتی گاهی ممکن است شرکت شما تجربه و فروش بالایی در گذشته داشته است اما پس از مدتی دچار رکود شده است!

زمانی که شما با وجود تلاش بسیار، در پیشی گرفتن از رقبا موفق نیستید باید به بخش فروش و بازاریابی یا به عبارتی طریقه ی معرفی برند، محصول و خدمات خود نگاهی دوباره بیندازید.

مسلما همه ما با روش های بازاریابی قدیمی تر آشنا هستیم و سالهاست به آن شیوه ها عادت کرده ایم.هر چند هنوز هم از آنها استفاده می کنیم ولی باید در نظر داشته باشیم که بخشی از مشتریان ما از شیوه های جدید برای پیدا کردن محصول و خدمات موردنظر خود استفاده می کنند.

زمانی که مدیریت یک کسب وکار فقط از شیوه های بازاریابی قدیمی استفاده می کند مطمئنا بخش اعظمی از مشتریان به روز را از دست می دهد!

در دنیای امروز که همه چیز روز به روز تغییر می کند ما به عنوان مدیر کسب و کار یا بازاریاب و فروشنده و ... هم باید خود را به روز نگه داریم و در مقابل مشتریان جدید از شیوه های بازاریابی جدید استفاده کنیم .

تصور کنید شما با وجود اینکه محصول و خدمات با کیفیت عالی ارائه می دهید ولی فقط از بازاریابی حضوری یا تلفنی استفاده کنید، حال مشتریانی که برای یافتن محصول و خدمات مورد نظر خود در سایت ها جستجو می کنند به هیچ عنوان از شما با خبر نخواهند شد!

درست است که استفاده از سایت و شبکه های اجتماعی و ... جزو روش های بازاریابی های نوین است و درصد بالایی از فروش را به همراه دارد اما قطعا جدیدترین و موثرترین شیوه بازاریابی و ارائه محصول و خدمات ،استفاده از نمایشگاه مجازی و سه بعدی است.

همین حالا هم سایت‌های زیادی را می‌توان نام برد که خرید آنلاین از آنها بسیار ساده است؛ تنها کافی است کالای موردنظرتان را انتخاب کنید، آدرستان را وارد کرده و هزینه آنها را بپردازید؛ چند روز یا حتی چند ساعت بعد کالا به دستتان می‌رسد.

در این میان خرید آنلاین نقاط ضعفی هم دارد از جمله انتخاب سایز یا فرایند طولانی بازگرداندن پول به حساب مشتری یا حتی گاهی کالای مورد نظر شبیه آن چیزی نیست که به شما نشان داده شده و پس‌فرستادن کالا خود فرآیندی طولانی است..

وجود پلتفرمی چون هایتکس با امکانات بالا می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات مشتری و فروشنده باشد.

با توجه به وجود امکانات بسیار در زمینه تعاملات با مشتری و ارائه کامل و سریع جزئیات محصول و خدمات، شما می توانید این شیوه جدید را به طور کامل جایگزین روش های پیشین کنید.

با شرکت در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس مشتری شما در هر زمان و هر مکانی فقط با دسترسی به اینترنت توسط رایانه و یا تلفن همراه خود می تواند از غرفه شما بازدید کرده و به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد.

مشاهده ی ویدئو تبلیغاتی و توضیح کسب و کار شما، مشاهده و دانلود آسان بروشور و کاتالوگ و ....،آدرس سایت و شبکه های اجتماعی و شماره های تماس تلفنی و واتساپ و ....تنها بخشی از این اطلاعات است.

مشتری می تواند با شما به عنوان غرفه دار به صورت صوتی و تصویری و یا متنی در تماس باشد .از همه مهمترمشتری جدید می تواند با بازدیدکنندگان دیگر از غرفه شما تعامل داشته باشد و از نظرات و تجربیات آنها در زمینه ی استفاده از محصول و خدمات شرکت، استفاده کند.

شما با استفاده از نظرات مثبت و منفی بازدیدکنندگان خود با بالا رفتن سطح کیفیت محصول و خدمات از رقبا پیشی خواهید گرفت.

شما به عنوان برگزارکننده نمایشگاه یا غرفه دار میتوانید در هر زمان و هر مکانی ، تنها با دسترسی به اینترنت از طریق رایانه یا تلفن همراه از رویدادها و بازدیدکنندگان غرفه خود با خبر باشید و بدون محدودیت ارتباط خود را با مشتری و رقبا حفظ کنید.

با توجه به این مزایا ضرورت شرکت در نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس برای مدیران کسب و کارها شفاف می شود.

با شرکت در نمایشگاه مجازی ، شما مشکلات مربوط به کمبود وقت و سختی های رفت و آمد و سفرها و ... مشتریان خود را حل می کنید و در نتیجه با آسان شدن شرایط خرید و دسترسی سریع ، مشتریان بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد.

شما به عنوان یک مدیر یا بازاریاب یا فروشنده و ...علاوه بر ارائه محصول و خدمات با کیفیت بالا باید از روش های جدید مانند نمایشگاه مجازی و ...برای پیشرفت کسب و کار خود مطلع باشید و استفاده ی مثبت کنید.

وجود امکانات مربوط به پشتیبانی شبانه روزی نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس سبب می شود تا نگرانی غرفه داران و بازدیدکنندگان در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت برطرف شود.

به طور قطع خدمات نمایشگاه مجازی و سه بعدی هایتکس، بستری مناسب جهت رشد و پیشرفت کسب و کارها در کشور و گامی نو در صادرات و تعاملات بین المللی شرکت ها و سازمان ها خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها