نرم افزار حضور و غیاب آیفون با استفاده از اپ ios نانوواچ تردد و حضور و غیاب پرسنل را به راحتی بررسی می‌کند.
نرم افزار حضور و غیاب آیفون با استفاده از اپ ios نانوواچ تردد و حضور و غیاب پرسنل را به راحتی بررسی می‌کند.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۵۸

وضعیت حضور و غیاب پرسنل با استفاده از این نرم افزار با هزینه کم و سهولت در هر لحظه و هر مکان انجام می‌شود و برای نظم بخشیدن به کسب و کار بسیار کارآمد است. در ادامه با معرفی بهترین دستگاه کنترل تردد همراه ما باشید.

نرم‌افزار حضور و غیاب ios چه کاربردی دارد؟

کارمندن، مدیران منابع انسانی و مالی جهت نظم بخشیدن به تردد می‌توانند از نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون نانوواچ استفاده کنند که شیوه‌ای بسیار مؤثر و راحت است. این اپلیکیشن با شیوه‌های مختلف تردد کارکنان، درخواست مرخصی، اضافه‌کاری را ثبت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این نرم‌افزار ارائه جزئیات کامل در مورد اطلاعات عملکرد و ساعات کاری پرسنل است. همچنین می‌توان به امکانات ویرایش شیفت‌ و مدیریت کسب و کار مدیران نیز اشاره کرد.

مزیت‌های نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون چیست؟

1.   پردازش ابری و دسترسی لحظه‌ای به اطلاعات از مزیت‌های اپ حضور و غیاب محسوب می‌شود. با استفاده از این اپ می‌توانید با هر دستگاهی بدون محدودیت مکانی و زمانی به نانوواچ دسترسی داشته باشید.

2.   تسریع انجام فرآیندهای سازمانی از دیگر نکات مثبت این اپ است و همچنین می‌توان به گزارش‌گیری آسان و دقیق از ساعات کاری، ماموریت، اضافه‌کاری و مرخصی‌ها اشاره کرد.

3.   نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون این امکان را برای شما فراهم می‌کند یک مدیریت کارآمد و نظارت همه‌جانبه و آسان بر کارکرد پرسنل داشته باشید. همچنین زمان‌های تلف‌شده کارمندان را کاهش می‌دهد و باعث نظم کاری بیشتر می‌شود.

4.   استفاده از این نرم‌افزار بسیار راحت است و به همه افراد با هر سطح از دانش به‌راحتی کمک می‌کند.

 بهترین دستگاه کنترل تردد پرسنل کدام است؟

نانوواچ داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند و با ارائه آن‌ها در داشبورد مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن به عنوان یک سیستم کارآمد شناخته شده است. این سیستم با فراهم کردن آسان مدیریت جامع و کاهش هزینه تردد پرسنل به عنوان بهترین دستگاه کنترل تردد پرسنل، محیطی امن و منظم برای کارمندان و مدیران ایجاد کرده است. در کمتر از چند دقیقه می‌توان نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون را راه‌اندازی و ورود و خروج و گزارش‌گیری را به راحتی مدیریت کرد.

ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون چیست؟

 کیفیت کارکرد به راحتی کنترل می‌شود، همچنین می‌توان مرخصی‌‌ها، ماموریت‌ها و دورکاری پرسنل، تعریف انواع شیفت‌ها، قوانین تردد مختلف در جهت سنجش کیفیت کار را مدیریت کرد. دسترسی به اطلاعات راحت است و همچنین به شما برای داشتن تسلط کامل بر تمام سوابق مدیریت حضور و غیاب و مرخصی کارمندان کمک می‌کند.

کنترل تردد پرسنل به صورت دورکاری

نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون به عنوان یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها در حوزه کار و امور اداری شناخته می‌شود. امروزه استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی نرم‌افزارهای کارآمد سبب راحت شدن زندگی در مقایسه با گذشته شده است. در گذشته با استفاده از روش‌های سنتی مانند ثبت دفتری ورود و خروج، حضور و غیاب کارمندان انجام می‌شد که وقت بسیاری را از پرسنل تلف می‌کرد. همچنین این تاخیر در محاسبه و پرداخت حقوق کارمندان وجود داشت که می‌توانست حقی از کارمندانی را پایمال‌ کند. ادارات می‌توانند برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اپ حضور و غیاب را بر روی سیستم‌های اندروید و ای او اس نصب کنند.

ثبت تردد پرسنل با نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون

 این اپ به‌راحتی و با چند کلیک روی گوشی‌های آیفون نصب می‌شود و در هر زمان و مکانی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آیفون، حضور و غیاب پرسنل و ساعات رفت و آمد آنان به راحتی ثبت می‌شود. شرکت‌های مختلفی این نرم‌افزار را طراحی و توسعه داده‌اند و با قیمت‌های مختلف آن را عرضه می‌کنند.

نرم افزار حضور و غیاب آیفون

مزایای استفاده از اپ حضور و غیاب آیفون چیست؟

1.   صرفه‌جویی در وقت و هزینه: 

 نرم افزار ios یکی از ‌کاربردی‌ترین فناوری‌های جدید به شمار می‌رود که برای ورود و خروج پرسنل استفاده شده و زمان لازم برای احراز هویت کارکنان را در مقایسه با دفاتر ثبت، کاهش می‌دهد. آیفون به عنوان بهترین دستگاه کنترل تردد همچنین به شما برای مدیریت یکپارچه، کاهش هزینه‌های مربوط به جمع‌آوری، مدیریت و ورود داده‌ها کمک می‌کند.

2.   کاهش خطای انسانی: 

امکان خطا از طریق ثبت اطلاعات در دفاتر وجود دارد. یک کارمند ممکن است، ثبت اطلاعات را با سهل‌انگاری و فراموشی انجام ندهد و یا بر حدس و گمان تکیه کند. این مشکل باعث پایمال شدن حقوق سایر کارمندان شده و کارفرما نمی‌تواند در مورد ساعات دقیق کاری و بازدهی کارمندان خود اطلاعات را به طور دقیق جمع‌آوری کند. همچنین این امکان وجود دارد دفتر ثبت تردد گم شود و یا از بین برود اما با استفاده از اپ حضور و غیاب می‌توان تردد پرسنل را بررسی و خطاهای انسانی را تا حد زیادی کاهش داد.اپ حضور و غیاب

3.   امکان استفاده در شرایط خاص:

 شرایط کاری گاهی موجب می‌شود یک کارمند به طور مداوم در ماموریت‌های کاری باشد و برخی دیگر از افراد فریلنسر هستند و یا از راه دور با یک شرکت یا مجموعه همکاری می‌کنند. در این صورت هم نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون، عملکرد مشابهی دارد.

 4.   افزایش امنیت اطلاعات:

 اپلیکیشن حضور و غیاب ios را می‌توان شخصی‌سازی کرد و فقط افراد مشخصی می‌توانند به دیتاهای آن دسترسی داشته باشند. بنابراین هر فردی نمی‌تواند به اطلاعات کارمندان شرکت دسترسی پیدا کند. با استفاده از نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون همچنین امکان تقلب و ثبت‌نام همکاران به جای یک‌دیگر از بین می‌رود.

5.   افزایش بهره‌وری و رضایت شغلی:

 کارکنان با استفاده از اپ حضور و غیاب، دیگر مجبور به پرکردن فرم‌های متعدد و چک‌کردن متعدد آن نیستند و در نتیجه، رضایت شغلی پرسنل نیز افزایش می‌یابد. این اپ همچنین باعث کاهش استرس کارمندان در مورد امور کم‌اهمیت شده و آن‌ها را قادر می‌سازد به طور موثرتری بر روی امور مهم شغلی تمرکز ‌کنند.

معایب استفاده از نرم‌افزار حضور غیابios  چیست؟

مانند سایر پدیده‌های جدید دیگر معایبی برای استفاده از اپ حضور و غیاب وجود دارد. برای مثال، فراگیرنبودن سیستم عامل ای او اس از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین معایب این‌گونه اپلیکیشن‌ها به شمار می‌رود. با آن که در سال‌های اخیر استفاده از ios و گوشی‌های آیفون افزایش داشته، اما همچنان این سیستم به اندازه اندروید فراگیر نیست. علاوه‌براین کاربران ایرانی به‌واسطه تحریم‌های متعدد از سوی شرکت اپل به سختی می‌توانند به خدمات و اپلیکیشن‌های ios دسترسی پیدا کنند. این نرم‌افزار برای ذخیره‌سازی برنامه و دیتاهای حجم زیادی را اشغال می‌کند که از دیگر معایب اپ حضور و غیاب محسوب می‌شوند.

کاربرد و ویژگی‌های اپلیکیشن ای او اس حضور و غیاب

 نصب نرم‌افزار حضورغیاب ios این امکان را برای مدیران سازمان‌های بزرگ و یا حتی شرکت‌های کوچک فراهم می‌کند که تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را بدون نیاز به هیچ‌گونه دستگاه سخت‌افزاری کنترل کنند. در واقع، وضعیت حضور و غیاب کارکنان با این اپلیکیشن باعث نظم بیشتر کسب و کارها می‌شود. نرم‌افزار حضور و غیاب ای او اس به راحتی روی گوشی آیفون نصب می‌شود. همچنین سایر کارمندان می‌تواند از قابلیت تنظیم این سامانه با گوشی اندروید نیز استفاده کنند و با سایر سامانه‌های تردد کارمندان در ارتباط باشند.

از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزار حضور و غیاب آیفون، امکان تشکیل لیست حضور و غیاب کارمندان است. نام و نام خانوادگی کارمند، شماره ثبت‌نام، تاریخ، موضوع، حضور و خروج یک پروفایل اختصاصی ثبت می‌شود و با ذخیره این اطلاعات در سامانه نرم‌افزار در هر زمان، می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. امکان درخواست مرخصی، ارسال فیش حقوقی و حتی ارتباطات مدیر و کارمند نیز در اپ حضور و غیاب انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها