شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که مشکلی در شغل حسابداری بوجود آمده باشد و نیاز به مشورت کردن با یک همکار با تجربه داشته باشید؛ اینجاست که اگر قبلاً شبکه دوستان حسابداری داشته باشید به سراغشان می‌روید و از آن‌ها مشورت می‌کنید و اگر این دوستان را نداشته باشید مشکل دو چندان می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۳۸

بزرگترین کانالها و گروه های حسابداری در تلگرام، واتساپ و اینستاگرام

ما در این مقاله در سایت جام جم آنلاین می‌خواهیم بزرگترین گروه حسابداری در تلگرام و گروه حسابداری در واتساپ را به شما معرفی کنیم که بتوانید با حرفه‌ای های حسابداری آشنا شوید و شبکه همکاران خود را بسیار قوی بسازید.

بزرگترین گروه حسابداری در تلگرام

بزرگترین گروه حسابداری تلگرام گروه پرسش و پاسخ حسابداری است که بیش از بیست هزار مخاطب دارد و در این میان افراد پرسابقه مالی و حسابداری و مالیاتی حضور دارند. همچنین روزانه در این گروه حسابداری در تلگرام بیش از ۱۰ هزار سوال پرسیده و جواب داده می‌شود.

با توجه به قابلیت‌های بسیار زیاد تلگرام از جمله عضویت نامحدود گروه‌ها، عدم حذف اطلاعات ارسالی و ویرایش محتوای ارسالی و ... گروه‌های حرفه‌ای حسابداری در تلگرام تشکیل می‌شوند.

در گروه تلگرام حسابداری که معرفی شد دیگر زمینه‌های مرتبط با حسابداری از جمله کارشناسان نرم افزار حسابداری، کارشناسان بیمه و آموزشگاه‌های حسابداری نیز حضور دارند.

یکی از قابلیت های این گروه حسابداری آن است که دوره‌های حسابداری بازار کار از صفر تا صد را در ۲۱ دوره آموزشی به اعضای گروه حسابداری در تلگرام به صورت رایگان با برگزاری دوره‌ها به صورت آنلاین آموزش داده می‌‌شود.

https://t.me/acceduclub

 

بزرگترین کانال آموزش حسابداری در تلگرام


کانال آموزش حسابداری فرداد در تلگرام یکی از بزرگترین کانال حسابداری در تلگرام محسوب می شود این کانال تلگرام حسابداری با بیش از ۱۰ هزار عضو یکی از بزرگترین کانال های حسابداری در تلگرام است که به آموزش حسابداری به صورت کاملاً رایگان می پردازد.

در این کانال افراد پرسابقه حسابداری و مالیاتی حضور دارند که روزانه اطلاعات و اخبار دقیق حسابداری را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این موارد مباحث حسابداری به روز، توسط اساتید برجسته به شما آموزش داده می‌شوند، همچنین اخبار روز حسابداری هم در این کانال مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند.

از جمله ویژگی های این کانال معرفی دوره های آموزشی صفر تا صد حسابداری بازار کار به صورت کاملا رایگان است. همچنین از دیگر قابلیت‌های این کانال اطلاع رسانی وبینارهای مهم مرتبط با حسابداری همراه با کارشناسان درجه یک ارگان های مختلف می‌باشد.

https://t.me/accounting_free

 

بزرگترین پیج اینستاگرام حسابداری

پیج اینستاگرام آموزش حسابداری فرداد یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین پیج های آموزش حسابداری در ایران محسوب می‌شود. پیج آکادمی فرداد با وجود هزاران دنبال کننده از بهترین پیج های اینستاگرامی آموزش حسابداری به حساب می‌آید.
این پیج اینستاگرامی با وجود بهترین اساتید حاضر حسابداری به نقد اخبار روز حسابداری پرداخته و حتی مطالب مهم حسابداری بازار کار را مورد بررسی قرار می‌دهد و همچنین آن ها را دقیق و کاملا ساده آموزش می‌دهد.
پیج آموزش حسابداری در اینستاگرام فرداد علاوه بر موارد ذکر شده، دوره های آموزش حسابداری صفر تا صد بازار کار را که کاملا رایگان برگزار می‌کند و تا کنون بیش از ۵۰۰۰ دانش پذیر حسابداری در این آموزشگاه به صورت رایگان حسابداری را آموخته اند.
وبینارهای متعددی که توسط اشخاص برجسته حسابداری برگزار می‌شوند توسط این پیج اطلاع رسانی و به شما یادآوری می‌شوند.

https://instagram.com/academyfardad/

 

گروه حسابداری در واتساپ


بهترین گروه حسابداری در واتساپ فرداد است که در آن امکان ارسال سوالات حسابداری وجود دارد و مانند گروه‌های دیگر واتساپ، ارسال پیام محدود به ادمین ها نیست و روزانه بیش از ۵۰۰ سوال پرسیده و جواب داده می‌شود. این گروه حسابداری در واتساپ را آموزشگاه حسابداری فرداد راه‌اندازی کرده است که دانشجویان این آموزشگاه بتوانند از تجربیات اساتید حاضر در گروه حسابداری در واتساپ استفاده کنند.
با توجه به محدودیت واتساپ برای تعداد عضو شده در گروه ها به حداکثر ۵۱۳ نفر این امکان فراهم شده است تا شما به آخرین گروه ظرفیت خالی مراجعه کنید و سرگردان نشوید، به همین منظور لینک تمامی گروه ها در آدرس زیر داده شده است تا شما بتوانید همه گروه ها را بررسی نمایید.

https://www.fardadgroup.com/blog/whatsapp-groups/


در پایان اگر سوالی در رابطه با گروه های معرفی شده دارید در کامنت این پست ارسال کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها